Volgende probleem is er aan de hand met m'n LCD'tje; ik krijg ten eerste geen tekst meer, het gaat hier om een 4*20 tekst LCD'tje, wat volgens het schema goed is aangesloten (hij heeft gewerkt!). Als ik snel aan het potje draai wat voor de tekst bedoeld is lichten die "hokjes" even op en gaan dan weer uit, behalve de eerste 6*2 hokjes, die doen nix
Backlight werkt wel nog gewoon goed, en ik snap echt niet waar het aan kan liggen. Bij het opstarten van Smartie lijkt het erop alsof tie wel initialiseert (hokjes lichten weer eventjes op), maar tekst schijnt vervolgens niet
.
Iemand een idee wat er misschien fout kan zijn, of issie gewoon naar de 7e-LCD-hemel vertrokken? Nogmaals; hij heeft gewerkt, dus aan het aansluiten kan het niet liggen, en kortsluiting wordt er dus ook niet gemaakt (anders had ik nu onderhand toch wel ergens iets moeten zien roken of ruiken toch?).
Iemand een idee wat er misschien fout kan zijn, of issie gewoon naar de 7e-LCD-hemel vertrokken? Nogmaals; hij heeft gewerkt, dus aan het aansluiten kan het niet liggen, en kortsluiting wordt er dus ook niet gemaakt (anders had ik nu onderhand toch wel ergens iets moeten zien roken of ruiken toch?).