[PSP] full screen browsen?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 06:55

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,
Ik ben blij gebruiker van Paint Shop Pro (7.04). Ik wil nu graag full-screen door een collectie foto's browsen. Volgens mij kan ACDSEE dit wel, maar kan dit ook in Paint Shop? Dus gewoon fullscreen een foto en met de pijltjes de volgende ofzo. Kan 't in de help niet echt vinden. :(

Thx

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• iain
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Wat dacht je van WinXP? Zit standaard slideshow bij...
in PSP zou ik het niet zo snel weten...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nope, dat kan niet. Je zou het eens kunnen proberen, klik met rechts op het scherm, Preferences/Voorkeuren en zet de grootte van het plaatje dan op iets van 800x600 ... weet niet wat je resolutie is, maar maak m dus iets kleiner dan dat. En dan het browserschermpje fullscreen klikken.

Enfin, ik vind PSP hier echt zuig voor, aangezien hij elke doorgebrowste map van een .jbf bestand voorziet.. :{

ACDSee heb ik ook alweer gedeinstalleerd, ik had een map met stockphotos en daar kwam ie al niet meer doorheen...ding crasht zodra ie indexeert dat hij meer moet uitvoeren dan hij op dat moment aankan.

Is Irfanview hiervoor wat, of kan die ook niet tegen highres pics..?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Dark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 12:43:
Nope, dat kan niet. Je zou het eens kunnen proberen, klik met rechts op het scherm, Preferences/Voorkeuren en zet de grootte van het plaatje dan op iets van 800x600 ... weet niet wat je resolutie is, maar maak m dus iets kleiner dan dat. En dan het browserschermpje fullscreen klikken.

Enfin, ik vind PSP hier echt zuig voor, aangezien hij elke doorgebrowste map van een .jbf bestand voorziet.. :{

ACDSee heb ik ook alweer gedeinstalleerd, ik had een map met stockphotos en daar kwam ie al niet meer doorheen...ding crasht zodra ie indexeert dat hij meer moet uitvoeren dan hij op dat moment aankan.

Is Irfanview hiervoor wat, of kan die ook niet tegen highres pics..?
Over die .jbf files: dat kun je uitzetten he? En WinXP zet zelf ook van die rottige bestanden neer met thumb-info. Daarom heb ik dat uitgezet.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb hier PSP 6 en ik kan het niet uitzetten... :?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Dark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 13:03:
Ik heb hier PSP 6 en ik kan het niet uitzetten... :?
Ik wist 't toevallig omdat ik me er ook sinds PSP 5 aan geirriteerd heb. :)
In PSP 7 zie je dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/psp.jpg

Pagina: 1