Linux distro's?
Zo goed als allemaal.
Zo goed als allemaal.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Linux en BSD's...
Weet ook dat het er vele zijn, maar heeft _toevallig_ iemand een lijst waar er diverse opstaan ?
Scheelt me dan in tijd om een goede te vinden. Hoef ik niet eerste alle distro's af te gaan en te kijken of zo vanaf FTP geinstalleerd kunnen worden.
Alle BSD's.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Ow, en je wilt zeggen dat die allemaal via FTP zijn te INSTALLEREN ?? Denk het toch ff van niet (weet het zeker)
next...
ja, klopt, je hebt gelijk, maar zette het er alelen voor de duidelijkheid bij dat ik deze ook mogelijke "kandidaten" zijnAVL schreef op 25 augustus 2002 @ 12:29:
Alle BSD's.
Debian
SuSE
Gentoo
(Andere distro's gebruik ik nooit)
SuSE
Gentoo
(Andere distro's gebruik ik nooit)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Door pret - Sunday 25 August 2002 12:31
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
chill_will schreef op 25 augustus 2002 @ 12:26:
www.distrowatch.com
www.linuxiso.org
succes
--------------------------------------------------------------------------------
Ow, en je wilt zeggen dat die allemaal via FTP zijn te INSTALLEREN ?? Denk het toch ff van niet (weet het zeker)
next
Mischien word er van de topic-starter ook wel iets verwacht.
Ik zou zelf maar eens gaan zoeken
NEXT
walchelijk mannetje :(
quote:
chill_will schreef op 25 augustus 2002 @ 12:26:
www.distrowatch.com
www.linuxiso.org
succes
next
NEXT
Ik zoek zerlf, maar als jij zoe goed weet waar je de diverse distro's kunt vinden, dan weet je waarschijnlijk ook hoeveel het er zijn en dat het je dagen zal kosten voordat je erachter bent. En waarom het wiel opnieuw uitvinden ?????Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:38:
NEXT
en dat die laatste zin in vervolg weg. Komt net kijken op GoT en meent nu al dat hij alles kan zeggen. pffff
Verwijderd
De datum waarop ik geregged heb , daar zou ik me maar niet blind opstaren.en dat die laatste zin in vervolg weg. Komt net kijken op GoT en meent nu al dat hij alles kan zeggen. pffff
Ik loop hier inmiddels alweer een jaartje of 2 a 3 rond, dat ik pas sinds een paar maanden post staat daar compleet los van.
jongen (meisje), wat wil je nou. Je wil een lijstje distributies, iemand geeft een link en oppert dat ze allemaal via ftp te installeren zijn en jij komt met een behoorlijke onvriendelijke houding de hoek omzetten. Daarna geef jij weer af op de persoon die er iets van zegt. Wat heeft GoTleeftijf met 'dingen kunnen zeggen' te maken? Jij komt overigens ook pas net kijken.
Mensen, zit elkaar nu niet zo af te zeiken als een stel viswijven. GOT is bedoelt om elkaar te helpen om problemen op te lossen. Iedereen doet zijn best de ander te helpen dus ga hem niet afkraken als het antwoordt niet precies is wat jij wilt.... 
BE FRIENDS! :-)
BE FRIENDS! :-)
https://www.enwatbenjedan.nl/
Ehm idd waarom het wiel opnieuw uitvinden en waarom zelf zoeken als je het ook voor je kan laten doen.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Ik zoek zerlf, maar als jij zoe goed weet waar je de diverse distro's kunt vinden, dan weet je waarschijnlijk ook hoeveel het er zijn en dat het je dagen zal kosten voordat je erachter bent. En waarom het wiel opnieuw uitvinden ?????
en dat die laatste zin in vervolg weg. Komt net kijken op GoT en meent nu al dat hij alles kan zeggen. pffff
Tis makkelijker om anderen het werk voor je te laten doen dan zelf ff op onderzoek uit te gaan, want je zult maar moe worden en er iets van opsteken, want dat is niet goed voor je gezondheid en verstand.
Maak voor je eigen nou eerst eens de keuze welke distro(s) je zou willen proberen en check of deze dmv ftp install te verkrijgen zijn om nl een lijst hier neer te zetten met alle distro's die evt dmv ftp install te verkrijgen zijn is pas het wiel opnieuw uitvinden en onnodig werk, wanty dat is op het internet op verschillende plaatsen te vinden
Nou...volegns mij denk ik zo ingewikkeld...want wat ik gewoon vraag is of iemand TOEVALLIG een lijstej heeft liggen van distro's (of weet waar deze te vinden is opinet) welke via FTP te installeren zijn. Ben ik nu zo onduidelijk ???? 
En afkatten is absoluut niet mijn opzet, kaner alleen niet tegen als mensen "persoonlijk" gaan worden.
En afkatten is absoluut niet mijn opzet, kaner alleen niet tegen als mensen "persoonlijk" gaan worden.
Mandrake
SuSE
Gentoo
Red Hat
Meer weet ik zo niet
http://www.linux.org.uk/LinuxFTP.html -> alsjeblieft... 1 minuut zoeken
SuSE
Gentoo
Red Hat
Meer weet ik zo niet
http://www.linux.org.uk/LinuxFTP.html -> alsjeblieft... 1 minuut zoeken
Mja... ik kan zo vinden welke distro's van FTP zijn te installen en welke niet. Enne... doesbeetjerustig hier. 't Is zondag
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()