Toon posts:

Lijst gevraagd met dsitro's welke vanaf FTP zijn te installe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie topic-titel

(de search en Google leveren niet het gewenste resultaat)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Linux distro's?
Zo goed als allemaal.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Duracell schreef op 25 augustus 2002 @ 12:21:
Linux distro's?
Zo goed als allemaal.
Linux en BSD's...

Weet ook dat het er vele zijn, maar heeft _toevallig_ iemand een lijst waar er diverse opstaan ?
Scheelt me dan in tijd om een goede te vinden. Hoef ik niet eerste alle distro's af te gaan en te kijken of zo vanaf FTP geinstalleerd kunnen worden.

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Alle BSD's.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

Topicstarter
Ow, en je wilt zeggen dat die allemaal via FTP zijn te INSTALLEREN ?? Denk het toch ff van niet (weet het zeker)

next...

Verwijderd

Slackware iig niet via FTP :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, klopt, je hebt gelijk, maar zette het er alelen voor de duidelijkheid bij dat ik deze ook mogelijke "kandidaten" zijn

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

_nethack

We're all MAD here

Debian
SuSE
Gentoo

(Andere distro's gebruik ik nooit)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Door pret - Sunday 25 August 2002 12:31

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
chill_will schreef op 25 augustus 2002 @ 12:26:
www.distrowatch.com
www.linuxiso.org
succes

--------------------------------------------------------------------------------

Ow, en je wilt zeggen dat die allemaal via FTP zijn te INSTALLEREN ?? Denk het toch ff van niet (weet het zeker)

next

Mischien word er van de topic-starter ook wel iets verwacht.
Ik zou zelf maar eens gaan zoeken

NEXT :(

walchelijk mannetje :(:(

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:51
Mandrake heb ik pas ook via een netinstall geïnstalleerd.

• balk
  • Laatst online: 19:02
ohja, er zijn ook distributies via http te installeren.....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:38:

Mischien word er van de topic-starter ook wel iets verwacht.
Ik zou zelf maar eens gaan zoeken

NEXT :(

walchelijk mannetje :(:(
Ik zoek zerlf, maar als jij zoe goed weet waar je de diverse distro's kunt vinden, dan weet je waarschijnlijk ook hoeveel het er zijn en dat het je dagen zal kosten voordat je erachter bent. En waarom het wiel opnieuw uitvinden ?????

en dat die laatste zin in vervolg weg. Komt net kijken op GoT en meent nu al dat hij alles kan zeggen. pffff

Verwijderd

en dat die laatste zin in vervolg weg. Komt net kijken op GoT en meent nu al dat hij alles kan zeggen. pffff
De datum waarop ik geregged heb , daar zou ik me maar niet blind opstaren.
Ik loop hier inmiddels alweer een jaartje of 2 a 3 rond, dat ik pas sinds een paar maanden post staat daar compleet los van. :+

• balk
  • Laatst online: 19:02
jongen (meisje), wat wil je nou. Je wil een lijstje distributies, iemand geeft een link en oppert dat ze allemaal via ftp te installeren zijn en jij komt met een behoorlijke onvriendelijke houding de hoek omzetten. Daarna geef jij weer af op de persoon die er iets van zegt. Wat heeft GoTleeftijf met 'dingen kunnen zeggen' te maken? Jij komt overigens ook pas net kijken.

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Mensen, zit elkaar nu niet zo af te zeiken als een stel viswijven. GOT is bedoelt om elkaar te helpen om problemen op te lossen. Iedereen doet zijn best de ander te helpen dus ga hem niet afkraken als het antwoordt niet precies is wat jij wilt.... 8)7

BE FRIENDS! :-) _/-\o_

https://www.enwatbenjedan.nl/

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:45:
[...]

Ik zoek zerlf, maar als jij zoe goed weet waar je de diverse distro's kunt vinden, dan weet je waarschijnlijk ook hoeveel het er zijn en dat het je dagen zal kosten voordat je erachter bent. En waarom het wiel opnieuw uitvinden ?????

Ehm idd waarom het wiel opnieuw uitvinden en waarom zelf zoeken als je het ook voor je kan laten doen.
Tis makkelijker om anderen het werk voor je te laten doen dan zelf ff op onderzoek uit te gaan, want je zult maar moe worden en er iets van opsteken, want dat is niet goed voor je gezondheid en verstand.
Maak voor je eigen nou eerst eens de keuze welke distro(s) je zou willen proberen en check of deze dmv ftp install te verkrijgen zijn om nl een lijst hier neer te zetten met alle distro's die evt dmv ftp install te verkrijgen zijn is pas het wiel opnieuw uitvinden en onnodig werk, wanty dat is op het internet op verschillende plaatsen te vinden ;(

Verwijderd

Topicstarter
Nou...volegns mij denk ik zo ingewikkeld...want wat ik gewoon vraag is of iemand TOEVALLIG een lijstej heeft liggen van distro's (of weet waar deze te vinden is opinet) welke via FTP te installeren zijn. Ben ik nu zo onduidelijk ???? :?
En afkatten is absoluut niet mijn opzet, kaner alleen niet tegen als mensen "persoonlijk" gaan worden.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Mandrake
SuSE
Gentoo
Red Hat

Meer weet ik zo niet :)

http://www.linux.org.uk/LinuxFTP.html -> alsjeblieft... 1 minuut zoeken :(

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja... ik kan zo vinden welke distro's van FTP zijn te installen en welke niet. Enne... doesbeetjerustig hier. 't Is zondag ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.