8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik heb een DVP-S725 van Sony, regiovrij. Ik ben er enorm tevreden over alhoewel het altijd moeilijk te vergelijken is met andere spelers tenzij je 2 schermen naast elkaar zet. Ik heb deze speler in combinatie met een STR-DBP 930 receiver(Dolby Digital, DTS), de Pascal VE705 speakerset en een 32FX60 Wega breedbeeld TV. Een perfecte combinatie. Alleen jammer dat ik in een rijtjeshuis woon. Kan de versterker maar maximaal 1/4 open zetten.
Heel soms heb ik de beschikking over een beamer. Dat is helemaal het einde. Heb dan een echte privebioscoop. Het beeld ziet er echt heel goed uit (op gladde witte muur).
Heel soms heb ik de beschikking over een beamer. Dat is helemaal het einde. Heb dan een echte privebioscoop. Het beeld ziet er echt heel goed uit (op gladde witte muur).
Ben je nog op zoek of heb je hem net gekocht??
Bij BCC te Zoeterwoude staat de 7700 te koop voor 1900,= deze ga ik morgen (Zaterdag) halen;)
en de 725 dacht ik voor rond de 1500,=
misschien een tip?
Bij BCC te Zoeterwoude staat de 7700 te koop voor 1900,= deze ga ik morgen (Zaterdag) halen;)
en de 725 dacht ik voor rond de 1500,=
misschien een tip?
BCC en sonyES joh? ik wist niet dat sony dat aan die lui leveren?
Prima wasmachineschuivers enzo maareh niet echt een speciaalzaak voor audio toch?
Prima wasmachineschuivers enzo maareh niet echt een speciaalzaak voor audio toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja erg hé......lol;)
Toch staan er daar hele Mooie/Dure/Luxe modellen tentoongesteld hoor.
Ben vandaag ook ff bij Sony Plaza geweest in Badhoevedorp...als je in de buurt bent....DAS ECHT GEWELDIG..ok ok alles van Sony...maar toch leuk:)
Toch staan er daar hele Mooie/Dure/Luxe modellen tentoongesteld hoor.
Ben vandaag ook ff bij Sony Plaza geweest in Badhoevedorp...als je in de buurt bent....DAS ECHT GEWELDIG..ok ok alles van Sony...maar toch leuk:)
>Baltar: Die receiver wil ik er ook nog bij, vind ik ook een uitermate goed ding. Pas nog een review van gelezen (6 * 137 W echt gemeten, poe...). Staat ook goed bij mijn pas gekochte MDS-JB730 MD recorder. Die QS serie vind ik echt heel strak vormgegeven. Nu gebruik ik nog een Kenwood Dolby Surround receiver (11 jaar oud alweer), maar dat beestje heeft dus nog niet eens Prologic, dus die moet een ander plaatsje in huis gaan krijgen
Ik heb een de 32WX2D breedbeeld van Sony, toen ik die kocht had ik ook die van jou gezien, maar vond hem toch een tik te duur (5000 ofzo kan dat?). Ach het beeld is prachtig (ook Palplus/100Hz), ik heb mijn pc met dvd en G400 Dual Head er ook op aangesloten, maar sinds kort heb ik een huis gekocht en staat de pc twee verdiepingen hoger, dus dat gaat wat niet meer. Goed excuus om toch maar een stand-alone dvd te kopen.
Tja die beamers, ze zijn wel schreeuwend duur, zo'n 10.000 ben je wel kwijt. Ehhh, ik zou wel willen maar goed.
Moet wel gaan investeren in een nieuwe speakerset.
>Rozz: ik had jouw berichten ook al gelezen, maar ik vind die 7700 wat duur. Die prijs bij BCC is wel heel scherp. In hoeverre zou dat het prijsverschil goedpraten? Is die 7700 soms een ES apparaat?
Als ik de 1725 zou halen, dan doe ik dat in Duitsland (woon in Maastricht) aangezien ik hem gezien heb voor zo'n 1300 piek. Ik werk echter tijdelijk in A'dam dus zoetermeer zou ik van de week wel langs kunnen gaan.
psy
Ik heb een de 32WX2D breedbeeld van Sony, toen ik die kocht had ik ook die van jou gezien, maar vond hem toch een tik te duur (5000 ofzo kan dat?). Ach het beeld is prachtig (ook Palplus/100Hz), ik heb mijn pc met dvd en G400 Dual Head er ook op aangesloten, maar sinds kort heb ik een huis gekocht en staat de pc twee verdiepingen hoger, dus dat gaat wat niet meer. Goed excuus om toch maar een stand-alone dvd te kopen.
Tja die beamers, ze zijn wel schreeuwend duur, zo'n 10.000 ben je wel kwijt. Ehhh, ik zou wel willen maar goed.
Moet wel gaan investeren in een nieuwe speakerset.
>Rozz: ik had jouw berichten ook al gelezen, maar ik vind die 7700 wat duur. Die prijs bij BCC is wel heel scherp. In hoeverre zou dat het prijsverschil goedpraten? Is die 7700 soms een ES apparaat?
Als ik de 1725 zou halen, dan doe ik dat in Duitsland (woon in Maastricht) aangezien ik hem gezien heb voor zo'n 1300 piek. Ik werk echter tijdelijk in A'dam dus zoetermeer zou ik van de week wel langs kunnen gaan.
psy
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Bij de macro is de DVP S735 ook heel goedkoop. Iets van fl 1530,-. Hij moet dan natuurlijk alleen nog regiovrij gemaakt worden. Helaas is dat bij de Sony DVD spelers heel duur. Volgens mij kost dat voor de 725/735 fl 600,-. Ga maar eens kijken op deze site www.rodisc.nl
Bij het ombouwen moet je er ook opletten dat de speler niet alleen regio-vrij wordt gemaakt maar dat je ook altijd de mogelijk blijft houden om handmatig één van de 6 regio's in te stellen. Warner en Columbia gaan hun DVD's namelijk voorzien van een systeem waarbij de schijf 'nagaat'of de speler een regiocodering heeft. Deze DVD's kunnen niet worden afgespeeld in spelers die regiovrij zijn.
Indien je hem bv. bij Rodisc laat ombouwen kun je hem later altijd nog handmatig om een bepaalde regio zetten (zal meestal 1 of 2 zijn natuurlijk).
Succes
Bij het ombouwen moet je er ook opletten dat de speler niet alleen regio-vrij wordt gemaakt maar dat je ook altijd de mogelijk blijft houden om handmatig één van de 6 regio's in te stellen. Warner en Columbia gaan hun DVD's namelijk voorzien van een systeem waarbij de schijf 'nagaat'of de speler een regiocodering heeft. Deze DVD's kunnen niet worden afgespeeld in spelers die regiovrij zijn.
Indien je hem bv. bij Rodisc laat ombouwen kun je hem later altijd nog handmatig om een bepaalde regio zetten (zal meestal 1 of 2 zijn natuurlijk).
Succes
PSY: Klopt de 7700 is een ES;)
Heb hem nu net geinstalleerd;):) tering wat een beeld man.
nu nog een verzameling DVD`s opbouwen....lol
En waarom is het overal goedkoper dan in Nederland:(
Baltar: Klopt 399,= om hem (de 7700)regiovrij te maken...maar ik zit toch eigenlijk sterk te denken on het nog ff uittestellen.
eerst ff genieten;)
Heb hem nu net geinstalleerd;):) tering wat een beeld man.
nu nog een verzameling DVD`s opbouwen....lol
En waarom is het overal goedkoper dan in Nederland:(
Baltar: Klopt 399,= om hem (de 7700)regiovrij te maken...maar ik zit toch eigenlijk sterk te denken on het nog ff uittestellen.
eerst ff genieten;)
Bij Rodisc kun je dat te alle tijden laten doen. Je moet trouwens alleen je speler om laten bouwen indien je ook echt regio 1 DVD's wilt af kunnen spelen. Ik heb op dit moment 60 DVD's waarvan 1/3 ongeveer regio 1 is. Sommige DVD's zijn alleen verkrijgbaar op regio 1. Zo heb ik op dit moment Deep Impact en The Omen in bestelling bij Amazon. Dit zijn 2 favoriete films van mij die in ieder geval t/m okt 2001 niet verschijnen op regio 2. Indien je het niet erg vindt om te wachten op je favoriete film zo ik hem niet eens om laten bouwen.
Pagina: 1