Toon posts:

HD Rekje uitbreiden hoe????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hdrekje maar dat is te klein :(
nu wil ik m'n hd rekje uitbreiden maar ik kan maar niet bedenken hoe :?
'k wil graag nog 2 hd's d'rbij pleuren
'k kan ook niet uitbreiden naar 5,25".
't moet makkelijk te maken zijn :Z heeft iemand een idee?

http://www.bartj.com/hdrack.jpg (foto)

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
als je nog mecano hebt zou je er 4 staafjes aan kunnen hangen :)
of gewoon 4 stripjes aluminium of wat dan ook halen, ff uitmeten, gaatjes boren..

Verwijderd

Kijk eens op http://www.dil.nl

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb gewoon het "HD rekje" uit een oude 286 gesloopt en eronder gehangen. :)

Always outnumbered, never outgunned!

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ja ben ik ook heel lang op zoek naar geweest. Kon ik nergens vinden. Gelukkig had een collega nog eentje uit een oude pc kunnen slopen. Deze heb ik gratis gekregen :) Hup een paar gaatjes in de kast en nu hangt ie eronder en RAID is realiteit.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier nog 2 oude rekjes maar hoe krijg ik die erop :?
past echt niet

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

je hebt voor de instalatie techniek aluminium band met om de 1/2 inch een gaatje erin geperforeerd...

Deze kun je meestal aan de bovenkant aan de drivebay maken (ik heb er de schroefjes van de onderste drive in de bay voor gebruikt... en 4 gaatjes onderin je kast maken zodat de stroken strak komen te zitten... aan de onderkant lange schroeven met moeren gebruikt want het kwam net zo ongelukkig uit dat als ik het gaatje gebruikte wat op de bodem bleek te zitten de boel te slap was...

Als je netjes gewerkt heb zitten iedere keer alle 4 de gaten precies even hoog...
en ik kon er toen ruim mijn schijven in kwijt... (met voldoende koeling omdat ik ruim de ruimte had...)

deze band kun je kopen bij de betere DHZ of een installatiebedrijf (wordt gebruikt om o.a. buizen op te hangen)

[ Voor 0% gewijzigd door Duur! op 25-08-2002 11:02 . Reden: stukkie tekst vergeten ]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem

ik heb nog wel 2x 5.25 inch vrij heb je niet iets daar voor dat ik mijn hd daar in kan hangen ?

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 11:10:
ik heb het zelfde probleem

ik heb nog wel 2x 5.25 inch vrij heb je niet iets daar voor dat ik mijn hd daar in kan hangen ?
Kun je een bracket voor kopen bij bijna iedere pc boer.

Viva la Netherlands!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:04
ik heb op tweakhardware.com laats iets gezien, maar die server is busy.......
moetje later maar eens kijken

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan overwegen de diskdrive er uit te halen :+
Maar dat gaatjesband is inderdaad het makkelijkste, je kan de schijven dan achter de intakeventilator hangen, blijven ze ook nog koel. Wel aan de onderkant vastzetten, maar dat lijkt mij logisch.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
't is gelukt hoor! heb een ander hd rekje bij een vriend gehaald en die kon ik goed monteren. 'k heb 2 dikke ventilators op de schijven gezet! ik copieer nu van de 1 naar de ander 700mb in 35 sec! eerst deed ik er 2/3 minuten over

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 12:15 . Reden: foutjuh bedankt ]

Pagina: 1