Toon posts:

Kapotte pixels -ervaringen-

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net nieuw beeldscherm na tig jaar gekocht, Neovo F-17 black 17" ( bij de Media Markt, 777 euro, leuk bedrag, vooral omdat ze stiekem de energiepremie er al aftrokken!!!!! :X )

anyway,
ik thuis computer installeren met alle nieuwe onderdelen enz, schermpje erbij om mijn vid kaart te testen ( wat voor andere problemen zorgde, maar dat is offtopic )
ik zet schermpje aan, zit er in de linkerondderhoek, iets naar het midden toe, een lichtgroene/blauwe pixel |:(

Die was dus kapot, later na wat keer herstarten, wastie opeens weg, en toen kwam die weer terug bij de volgende reboot!

Nou had ik ooit gehoord dat je pas zon scherm kan ruilen met een bepaald aantal kapotte pixels, 3 ofzo, weet iemand daarvan?? ik vind het anders superlullig voor zon $$$ scherm!

Verder nog, wat kun je tegen kapotte pixels doen?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Zoek maar eens op pixelklasse, iedere fabrikant moet opgeven aan welke klasse zijn scherm moet voldoen. Dan schrik je best wel van hoeveel dode of actieve pixels een scherm mag hebben.
Ik durf te wedden dat neovo geen perfecte schermen garandeert.
Is dus pech hebben.
Je kunt er overigens niets aan doen, desondanks zijn er mensen die zeggen dat je de pixel een tikje met je vinger moet geven. Daarvan kan echter ook meer kapot gaan.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Gebruik de search even, hier zijn al tientallen topics over volgeschreven. Overigens is Mediamarkt bepaald niet de enige die dat soort 'geintjes' uithaalt hoor ;)

Dit topic is gesloten.