Toon posts:

ABN-Amro Laptop Aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stond op de site van de ABN Amro:
Compaq notebook voor EUR 1.599,-

- Kleur: zwart/ zilver
- Mobile Duron 1,3 GHz
- 200 MHz Frontside bus
- 20 GB harddisc
- 128 MB memory (DDR)
- 3,5 inch diskette-drive
- 14,1 inch TFT scherm
- TV-out (DVD films bekijken op je tv)
- Ethernet aansluiting (t.b.v. bijvoorbeeld ADSL)
- JBL luidsprekers ingebouwd
- 2 USB poorten
- Modem
- Li-lon accu (4 uur werktijd)
- Windows XP
- Word 2002
- Works 5.0
- Veel extra software
- 2 jaar garantie aan huis
- Thuisbezorging op afspraak
Eventueel is op afbetaling mogelijk. Wat vinden jullie hiervan?

Meer info op: http://www.personalware.com/abnamro/

edit: quote's bijgewerkt.

Verwijderd

duur!! te duur en nog slecht ook niet kopen! :( ;)
Mmmzz }) volgens mij vindt de rest van GoT dit topic niet zo intresant.

Sorry had ik niet motte zegge. O-)

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch iets wat alle Gotters met een studentenrekening bij de ABN betreft? Daarom dacht ik dat ik deze hier wel ter discussie kon/mocht brengen...

Maar hoezo is ie te duur? Als ik bv. bij Dell kijk, zie je dat een soort gelijke laptop zelfs meer kost.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
nee, idd
heb geen zin om alles nog een keer te vertellen...
kijk maar eens in het lidl notebook topic

Verwijderd

Erg duur als je bedenkt dat je voor 1612,- euro al een Asus L3400S notebook kan kopen:

- Pentium 4 1,6 Ghz
- 256 MB DDR
- 30 GB HD
- ATI Radeon Mobile 7500 32 MB DDR
- DVD
- 14,1" TFT
- USB
- Ethernet
- 2x Firewire
- Modem
- Luxe draagtas

- Zonder software

Verwijderd

kijk dat bedoel ik maar. Dat is veel Goedkoper vergeleken met wat je hebt.

• Newpowerr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08-2025
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 10:10:
duur!! te duur en nog slecht ook niet kopen! :( ;)
Mmmzz }) volgens mij vindt de rest van GoT dit topic niet zo intresant.
Wat een onnodige reactie is dit nu weer... Voor iemand die een ABN studentenrekening heeft, en een laptop of PC nodig heeft, is dit een hele mooie aanbieding. Afgezien van het feit dat het niet jou of mijn keuze zou zijn. Maar om te zeggen dat het slecht is, dat slaat nergens op. Ik geef onmiddelijk toe, de Pressario lijn van Compaq, die voor de thuis markt, is niet de beste lijn van produkten die ze op de markt zetten, maar is wel sterk verbeterd het laatste jaar.
En inderdaad, als je € 32,00 per maand moet betalen, uitgaande van 5 * 12 maanden = € 1920. Dan betaal je niet alleen te veel voor de hardware, maar ook nog eens behoorlijk wat rente.

Newpowerr

Verwijderd

Kijk laten we nou eerlijk zijn je kan toch beter een andere kopen.
En ik bedoel hij is slecht vergeleken met de prijs
slecht aanbod geen slecht notebook, nou ja zo goed ook niet weer. :) :|

Dat is gewoon mijn mening en hij vraagt over wat wij vinden. Dus, zeg ik hem dat. :) ;)

• Newpowerr
  • Laatst online: 01-08-2025
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 10:21:
Kijk laten we nou eerlijk zijn je kan toch beter een andere kopen
En als dat nou geen optie is voor een student? Die wel een ABN rekening heeft, en het geen bezwaar vind om dat extra geld uit geven om toch zo'n ding te kunnen aanschaffen?

Ja, in je eerste post krijgt hij meteen de indruk dat het bagger is, maar zelfs met de reputatie die de Pressario- lijn heeft, heb ik die toch nog liever dan een Lidl of Dell laptop. En da's mijn mening natuurlijk :)

Newpowerr

Verwijderd

Oke netpowwer ik denk dat wij er uit zijn.

BlackLash je kan ook eens op Tweakers.Net vraag en aanbod kijken.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Daylight robbery :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

kijk effe op alternate.
veel sneller,dvd combo en veel xtras.
voor minder geld.
:P

Verwijderd

Topicstarter
Naja, waar het mij nou juist om gaat is het afbetalen. Ik wil graag een laptop, omdat dat mijn studie vergemakkelijkt (vormgeving). Nu is dit natuurlijk een mooie optie.

Als ik surf naar www.asus.nl, kom ik uit mij MyCom. Daar staat de eerder genoemde laptop die ook bij de lidl te krijgen is. Ik zag dat ook hier kopen op afbetaling mogelijk is, maar de voorwaarden staan er niet bij. Ik ga morgen wel effe naar r'dam om deze effe na te vragen. Of is er iemand die deze toevalligerwijs ook weet? Misschien ben ik dan zo toch nog goedkoper uit dan bij ABN.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:59

Duinkonijn

Huh?

Newpowerr schreef op 25 augustus 2002 @ 10:23:
[...]

En als dat nou geen optie is voor een student? Die wel een ABN rekening heeft, en het geen bezwaar vind om dat extra geld uit geven om toch zo'n ding te kunnen aanschaffen?

Ja, in je eerste post krijgt hij meteen de indruk dat het bagger is, maar zelfs met de reputatie die de Pressario- lijn heeft, heb ik die toch nog liever dan een Lidl of Dell laptop. En da's mijn mening natuurlijk :)

Newpowerr
tuurlijk is dat jou mening,

mijn mening is dat lidl en vooral dell laptops prima lappies zijn,
kijk maar in de reviews.

ik vindt comprak waardeloos.

wat je beter zou kunnen doen is een lening af sluiten bij b.v. de postbank of abn
voor 2500 euro

en dan een laptop kopen bij een bedrijf wat zeer goed staat aangeschreven.

voordeel:
garantie prikkelen kan je gelijk naar de winkel. en niet eerst na de fabrikant opsturen
meer keuze mogelijk heden

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• cûora
  • Laatst online: 06-09-2024
of je neemt een krediet bij de abn van 1000 euro, legt een zelf wat bij en haalt een vergelijkbare laptop voor veel minder geld.... dan is de rente iets van 6 - 7 % over dat krediet, volgens mij ben je dan goedkoper uit.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Okay, via de Comfort Card van de MyCom is geen optie. Stel dat je gedurende 60 maanden 45 euries lapt, mag je ongeveer 1800 euro lenen. Reken je dit nou uit, betaal je 2700 euro in het totaal. Das dus 900 euries rente!

Die ABN aanbieding is dus toch niet zo'n slechte optie.
Pagina: 1