Ervaringen met PS2 DVD regiovrij disk?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik was net op zoek naar hoe het zat met de regiobeveiliging op de Sony Playstation 2... Klopt het dat alle in Europa verkochte modellen gewoon regio 2 zijn? En heeft iemand ervaring met een van de onderstaande (of vergelijkbare) softwarematige (dus geen mod nodig) oplossing voor het bekijken van DVDs uit andere regios:

http://www.lik-sang.com/c...ducts_id=1622#Description

http://www.modchip.com/ps2/order_dvdregionx.shtml

http://www.ps2modchip.com/flash/ps11.htm

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wat is het nut van regiovrij :)
wil je dan dvd's gaan importeren ofzow :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Je hebt welles leuke aanbiedingen als ze zelf verkeerde Regio zijn hoor :) Of hentai, Shaolin vechtsport DVD's etc :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 17:52

Raimond613

Simracer

ik ben hier ook wel benieuwd naar.

in USA komen films vaak eerder uit, en er zijn films die helemaal niet uitkomen in europa (of in een mindere versie), dan is zo'n regiovrij-'patch' wel een goede oplossing.

iracing profile

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 24-01 17:33
Zie mijn antwoord in het Audio forum.

Enne: 75% van mijn DVDs zijn regio 1. Goedkoper, sneller, meer extra's, betere geluidskwaliteit in sommige gevallen (FOTR b.v.). En een hoop goede films komen niet eens uit in regio 2.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik heb de DVD Region Free CD van Blaze (die DVD Region X is van Datel, en is minder geavanceerd). Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd op DVD's met andere regiocodes, maar een ander voordeel van zo'n CD, namelijk het omzeilen van het groene-scherm-in-RGB-modus, dat werkt perfect.

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Raimond schreef op 25 augustus 2002 @ 09:59:
ik ben hier ook wel benieuwd naar.

in USA komen films vaak eerder uit, en er zijn films die helemaal niet uitkomen in europa (of in een mindere versie), dan is zo'n regiovrij-'patch' wel een goede oplossing.
En hoe zit het dan met PAL/NTSC? Moet je dan dus een TV hebben die beide ondersteund, klopt dat?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

yep maar de meeste nieuwere tv hebben dat wel.. gewoon ff de handleiding checken

This space is occupied

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:13
Oh, hier zocht ik eigenlijk al een tijdje naar.......maar helpt dit ook voor games?
Dan zou ik eindelijk games uit de USA kunnen spelen die hier niet zijn uitgekomen :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
__00__ schreef op 25 augustus 2002 @ 12:10:
Oh, hier zocht ik eigenlijk al een tijdje naar.......maar helpt dit ook voor games?
Dan zou ik eindelijk games uit de USA kunnen spelen die hier niet zijn uitgekomen :)
Nope, alleen voor DVD video's, helaas... Om import games te kunnen spelen zul je toch nog altijd je PS2 moeten ombouwen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:13
Devil N schreef op 25 augustus 2002 @ 12:11:
[...]

Nope, alleen voor DVD video's, helaas... Om import games te kunnen spelen zul je toch nog altijd je PS2 moeten ombouwen.
Oh....nou ja dat is jammer, want ik wil de mijne niet ombouwen, want dan kan ik ook illegale kopietjes draaien, en dat wil ik niet om die verleiding te hebben.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1