Toon posts:

Divxplayer 2.0 alpha , sound prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic ,

wilde net ff oceans eleven checken ,

dus ik zet hem aan , hoor gene sound ..d8 ..ag zal de eerste 10 sec wel zijn
na 1 min naar een beeld zonder geluid filmgekeken te hebbe hak er genoeg van

DE divx is goed ,want in mediaplayer en bsplayer doet et geluid et ,maar loopt de boel niet synchroom ,daarom gebruik ik divxplayer 2.0 , nooit probs mee

maar nu dus ineens geen geluid , en bij andere films wel ...

iemand een idee ..

heb btw net wat Ac3 codecs installed, hielp vrijweinig... (lees : nix )

Verwijderd

Ik had hier ook al een topic over gepost: [rml][ DivX] AVI bestand zonder geluid[/rml]

Ik had precies hetzelfde probleem. De Nimo codecpack 5.0 verhielp gelukkig dit probleem. Je kunt die pack hier vinden: meuk: Nimo Codec Pack 5.0 build 8

Ik heb er zelf nog wel een vraagje over, nu ik die nimopack heb geinstaleerd kan ik dan die Divx 5.02 bundle eraf flikkeren, want ik wordt echt gek van dat gator achtige programma GAIN, steeds irri pop-up's. Dus kan die eraf zonder gevolgen?

Verwijderd

Komt omdat die films met ac3 werken in idd nimo is de uitkomst. Dat gain programma hoort bij Divx 5 pro. Bij Nimo 5.0 zit de gewone divx 5 codec.

Verwijderd

Topicstarter
Pack gedownt . en nog nix ... mot ik der nog wat meer mee doen dan installe . of wat?

Verwijderd

heb je al die sound plug-ins geinstaleerd? vaag..

Verwijderd

ok ik hoop niet dat je full install geinstalleerd hebt want dat gaat niet goed, daar waarschuwen ze ook op hun website voor.
WARNING !!!
There is an INCOMPATIBILITY with the "TFM Audio Filter v1.0 beta 7" and the Morgan Multimedia Stream Switcher 0.95, DO NOT Install them together, chose one of them only if needed
Do not chose the G400 Filter if you do not have G400 graphic cards
Do not install the Bicubic Resizer Filter id you do not have any problem about video upside-down.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 23:10:
ok ik hoop niet dat je full install geinstalleerd hebt want dat gaat niet goed, daar waarschuwen ze ook op hun website voor.
[...]
nou ...

laten we zeggen dat is dat wel heb gedaan ...
Pagina: 1