sb live of guilemot fortissimo ? welke beter ?

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb hier 2 sound kaarten. De sb live oem en een guilemot fortissimo.
Welke kaart is beter ? ik luister veel muziek via de pc en speel counterstrike. Heb als front speakers 2 b&W boxen via versterker en achter 2 pcboxjes die zelden aangesloten zijn.
Ondersteund de fortissimo ook 4 speakers dus 2 x sterio ?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-08 21:31
De Live heeft EAX, de Fortissimo heeft A3D 1.0. Ik zou persoonlijk voor de Guillemot gaan, vooral om die A3D... Aan de andere kant is de Live in vele andere dingen weer wat beter... Zoek effe op Tweakers.net naar wat reviews van die kaarten...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Alles beter dan een Creative. Wat misschien ook een leuke optie voor jou zou zijn: Terratec DMX XFire 1024 ( zie www.terratec.net )

20*350ZO45°

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat lijkt mij ook wel wat, die terratec, en fortissimo is ook eax 1 comp. met nieuwste dirvers.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:43
De fortissimo heef tzowel eax als a3d
maare heeft hij ook gewoon 2 sterio kanalen ?

• jhead22
  • Niet online
Ik heb de fortissimo nu in mijn pc zitten en de effecten in counterstrike zijn veel gaver ! veel meer 3d geluid dan de sb live.
Ik denk dat ik dit kaartje erin laat.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
De Fortissimo heeft een digitale optische uitgang. Is bij de SB niet standaard, dacht ik.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• jhead22
  • Niet online
Digitale uitgangen enzo maakt mij niet uit.. kep namelijk geen apparateur die dat aankan :)

Verwijderd

Als je naar veel muziek luistert zou ik eerder de Sblive! aanraden. Ik vind de Guillemot kaart wel gaaf, maar met de Live kan je gewoon veel meer dingen instellen en customize etc.
Pagina: 1