Datakabel op 3310 werkt niet. XP?

Pagina: 1
Acties:

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
IK heb een datakabel voor mij 3310, maar handset manager van www.mobileaction.com kan niet connecten met de telefoon. Er staat de hele tijd in de statusbar: Trying to connect to handset...
Het blauwe *D ledje knippert wel dus het lijkt mij dat er wel activiteit is, maar er gebeurt dus niks...

iemand ideeen?

Verwijderd

Probeer logomanager eens, die weet meestal wel contact te krijgen; andere apps vaak minder.

Verwijderd

logomanager werkt bij mij prima, volg het advies van smiley dus maar op :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:17
Problems with Nokia 3310/3390:

Nokia 3310 firmware versions lower than 4.24 do not work with Handset Manager's Phonebook function.
Nokia 3310 firmware versions from 4.24 to 4.45 work with Handset Manager's Phonebook function. However, firmware bugs still cause some problems during operation. Less than half of the word count of the English phonebook contents can be sent.
For instance, if the SIM card can save up to 16 words, only 7 English words can be sent due to firmware bugs. We hope that Nokia 3310 firmware can be fixed in the near future.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• insan1ty
Ahh nu krijg ik wel een mooie verbinding, kan mn sim uitlezen enzo.. Maar logo's uploaden gaat niet goed. En ik krijg ook geen namen te zien bij die phone manager, dus alleen nummers..

• insan1ty
Niemand?

Verwijderd

Gebruik je de nieuwste versie van logomanager?

• insan1ty
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 00:40:
Gebruik je de nieuwste versie van logomanager?
ja. Maar aan de linkerkant laat ie een plaatje zien van een nieuwe soort telefoon, 8310 ofzo.. Is dit altijd of denkt de prog dat mijn tel een 8310 is?

Ik ben verward :? :P

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Die plaatjes van de telefoon kun je op de site van logomanager downloaden. Je zet dan in de logomanager directory het plaatje van jouw telefoon en hij laat voortaan het goede model zien.
download

[ Voor 0% gewijzigd door Canaria op 27-08-2002 21:29 . Reden: link toegevoegd ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1