Ik heb een klein probleempje met mijn PHP
. Ik wilde mijn computer als server laten draaien, puur om zelf mee te testen (als localhost dus). Ik draai Windows 98, dus ik heb maar Apache gedownload (versie 1.3.26), MySQL (3.32.51), PHP 4 en phpMyAdmin (2.3.0). Na alles geinstalleerd te hebben, wilde ik via phpMyAdmin starten. De introductiepagina werd prima geparsed
, ik kon kiezen uit mijn databases (links) en de gebruikelijke links van phpMyAdmin (rechts). Maar zodra ik op 1 van die links klik, of één van die databases krijg ik de ongeparsde code te zien. Dan schijnt het blijkbaar niet meer te kunnen!?!?!
(want index.php is vanzelfsprekend ook php!) Ik heb werkelijk 3 uur besteed aan het controleren van de httpd.conf, de php.ini en alle andere shit
, maar kon werkelijk geen fout ontdekken daarin. Alles stond goed. Heeft iemand een oplossing van dit probleem??
probeer eens iets anders dan phpMyAdmin, bijvoorbeeld een bestandje phpinfo.php met als inhoud
PHP:
1
| phpinfo(); |
Zie je dan allemaal informatie over PHP?
Het probleem ligt dus bij phpMyAdmin.
1. Je lost het op. (met behulp van de phpMyAdmin FAQ bijvoorbeeld)
2. Je flikkert phpMyAdmin weg en gaat gewoon lekker zonder die meuk bezig.
Aangezien ik niet met phpMyAdmin gewerkt heb is dit alles dat ik je kan vertellen.
1. Je lost het op. (met behulp van de phpMyAdmin FAQ bijvoorbeeld)
2. Je flikkert phpMyAdmin weg en gaat gewoon lekker zonder die meuk bezig.
Aangezien ik niet met phpMyAdmin gewerkt heb is dit alles dat ik je kan vertellen.
Verwijderd
ik gok op een phpMyAdmin met php3 files terwijl .php3 niet geparsed wordt door z'n apache
dat had ik ook
conclusie:
de ABSOLUTE PATH niet goed

Config foutje dus
conclusie:
de ABSOLUTE PATH niet goed
Config foutje dus
Pagina: 1