Toon posts:

Dit topic is ... keer bekeken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topictitel.

Is zoiets niet mogelijk? Dat er bovenaan een topic komt te staan hoevaak het topic is bekeken? Lijkt me een goeie toevoeging!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat zegt toch niets over hoe interessant het topic is, alleen over hoe interessant de titel is :D

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Inderdaad, al is het wel een aardig plan. En volgens mij staat het al ergens op de ellenlange todo-list.

Wat irrelevant bedoelt is topic-rating, wat ook ergens als gedachte rondzweeft. :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is dat zoiets dat je als bezoeker zijn een cijfer aan een topic kan geven ?

Klinkt best wel interressant eigenlijk, hoewel er dan ongetwijfeld weer 12-jarige kleuters de boel gaan zitten vernaggelen :(

Virussen? Scan ze hier!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Laat dat cijfergedoe alsjeblieft zitten! Een oninteressant en waardeloos topic zal toch snel dalen in de list.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Idd Hyp Hyper. Kunnen we beter niet aan beginnen. Want wat is interessant? Hier kan vanalles mis gaan, ik ga er niets eens een heel verhaal aan wijden, iedereen kan vast wel wat verzinnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook ajb geen gecijfer! Geen postingratings oid.
Het lijkt me alleen wel handig om te zien hoevaak je topic is bekeken, want als hij bijv 25 keer is bekeken en je hebt geen antwoord weet je dat je de vraag anders zou moeten formuleren...
Om dergelijke redenen lijkt het mij wel handig....That's all :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

+ je voorkomt dat gebruikers topics aan gaan maken met allerlei telelrs erin om maar te kijken hoevaak de topic bekeken word.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1