Verwijderd
            uhh een beetje vreemde vraag!
Met elke router zou je CS kunnen spelen, LAN helemaal, want tegenwoordig heeft elke router een ingebouwde HUB.
In je router zit (huidige iid wel) een firewall, het kan dus soms voorkomen dat je router (de firwall dus eigenlijk) cs blockt waardoor je soms niet kan connecten.
De oplossing is door je DMZ aan te zetten, dan kies je een PC en die zet je dan buiten de Firewall.
            Met elke router zou je CS kunnen spelen, LAN helemaal, want tegenwoordig heeft elke router een ingebouwde HUB.
In je router zit (huidige iid wel) een firewall, het kan dus soms voorkomen dat je router (de firwall dus eigenlijk) cs blockt waardoor je soms niet kan connecten.
De oplossing is door je DMZ aan te zetten, dan kies je een PC en die zet je dan buiten de Firewall.
dus niet lan game.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:07:
met welke router kun je met twee computers tegelijk [b]online[/b[ cs spelen
je kunt toch geen dmz op twee pc's gebruiken
            Ik gebruik WinRoute en daarmee heb ik nooit ports hoeven te forwarden voor spellen; ze werkten altijd prima tegelijk op één ip, zelfs beide in één server. CS weet ik niet zeker, maar Quake enzo ging altijd perfect.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()