Je kan de scherm polijsten om kras minder erg te maken. Is van plastic gemaakt, dus moet kunnen.
Ik raad je gewoon aan de telefoonhoes te kopen. Het is minder mooi zo, maar je toestel wordt beter beschermd. Kost maar 10 Euro en krasgevaar is dan veel kleiner.
Ik heb nu al nieuwe telefoonhoes gekocht, zodat zo'n nieuwe dure toestel heel blijft.
Ik raad je gewoon aan de telefoonhoes te kopen. Het is minder mooi zo, maar je toestel wordt beter beschermd. Kost maar 10 Euro en krasgevaar is dan veel kleiner.
Ik heb nu al nieuwe telefoonhoes gekocht, zodat zo'n nieuwe dure toestel heel blijft.
Verwijderd
Ongetwijfeld kun je de cover met 4 torx schroefjes lonemen en vervangen en normaal gesproken zit het plastic schermpje daar aan vast.
Kleine ksajes krijg je inderdaad weg met display polish...
Kleine ksajes krijg je inderdaad weg met display polish...
mmmm.....denk inderdaad maar dat ik hem merendeel van de tijd dan maar in het hoesje laat zitten...(dat ik er voor 2 euro heb bijgekocht..)... thnx anyhow!
edit: ik zie net dat een frontje maar 12,50 kost..... dus dan vervang ik hem wel een keer als er teveel krasjes op zitten!
edit: ik zie net dat een frontje maar 12,50 kost..... dus dan vervang ik hem wel een keer als er teveel krasjes op zitten!

DISPLEX DISPLAY CLEANER
Verwijderd vuil en krassen van GSM displays. € 7,-
Of het werkt weet ik niet. www.koopjessite.nl
Alle proemn in n drek
Werkt wel, maar is wel rotzooi om mee te werken (bij Halfords verkopen ze dit middel ook).Bierkameel schreef op 25 augustus 2002 @ 15:29:
[afbeelding]
DISPLEX DISPLAY CLEANER
Verwijderd vuil en krassen van GSM displays. € 7,-
Of het werkt weet ik niet. www.koopjessite.nl
Overigens --> lederen hoesje à 2 euro en je bent verzekerd tegen een jarenlang krasvrij toestel. Het is niet mooi, maar zeker zo praktisch; kun je ook een keer je toestel laten stuiteren.....
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
De glasdikte van een LCD (iedere LC cell heeft er twee) is 0.45 mm en gaat naar 0.4 mm. De volledige cell zelf heeft een dikte van ruim 0.9 mm. Uiteraard zit hier een venster voor. Op dit venster zit die kras. Je kunt zelf nagaan dat de LCD cell zelf al bij het minste of geringste kapot gaat.
Pagina: 1