It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Heb zelf geen XP.
Maar met win2k is het zo wil je installen vanuit dos.
:\I386\winnt.exe opstarten en dan installed hij wel
start wel even smartdrv.exe op, anders duurt het verrekte lang.
hij geeft ook geen echte fout melding bij het opstarten zegt ie gewoon:
searching bootable cd......not found
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
Verwijderd
En je hebt er niet bijgezet wat het resultaat was toen je de cd op een ander pc had geprobeert?
maar ik heb alleen een bootdiskette van dos 6.0 en van win98. en als ik deze gebruik met ondersteuning voor cd-rom dan kan ik wel mijn cd lezen. maar als ik setup.exe start dan zegt ie dat deze niet in dosmode kan worden gestart...quote]
Je moet naar de i386 dir gaan op de Windows XP [ correct me als het een andere directory is
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Een ''backup" win XP?
en vergeten de CD zelf bootable te maken??
<removed>
ik kan dat bestand niet vinden op mijn opstart diskette en ook niet op de winxp cd
Verwijderd
hehe je kan copytjes draaien of je kant niet hedavinci schreef op 24 augustus 2002 @ 22:50:
Laat me raden...
Een ''backup" win XP?
Verwijderd
Je bedoelt zeker een slecht gebrande kopie van een XP setup cddavinci schreef op 24 augustus 2002 @ 22:50:
Laat me raden...
Een ''backup" win XP?
Nee bedoelde illegaal gedownloade win xp in duizenden .rar files die die vervolgens ge-unrarred, unzipped heeft en deze gebrand heeft op een cd zonder er bij na te denken dat die cd misschien wel bootable moet zijn..Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:54:
[...]
Je bedoelt zeker een slecht gebrande kopie van een XP setup cd
<removed>
oke op 2 pc's dan....
hoe werkt smartdrv.exe ???
Verwijderd
Heb je toevallig een SCSI-speler? En heb je die op een niet-bootable SCSI-kaartje aangesloten? Want daarmee werken bootable CD's natuurlijk ook niet.
Verwijderd
Verwijderd
kost je wel 4 floppies
onder de directory bootmaker oid geloof ik op de cd.
dan draai je de setup van xp gewoon van flop af
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/560372#17
Verstuurd vanaf mijn Computer®