Ik heb even gekeken hier en heb er gevoel dat er geen bijzondere topic bestaat waar men nightshots van aantal gsm toestellen kan bekijken. Dat is jammer, want sommige toestellen lichten mooi op in het donker. Er bestaan zelfs speciale covers voor voor extra lichteffect.
Op gewone gsm sites is dat niet altijd te zien. Het zou leuk zijn als men je nieuwe maar ook oude toestellen hier foto's post.
Toon naast je normale foto (overdag gebruik) ook direct foto in het donker, zodat iedereen kan zien hoe de toetsenbord en scherm verlicht zijn (voor extra indruk)
Hier alvast foto van mijn nokia 6310i

Foto's van oude Nokia 5110 komt straks. Daar maak ik paar foto's van met diverse covers waar licht van led's doorheen schijnt (ook effe compleet kaalfoto)
Van andere toestellen wil ik wel graag zien hoe ze eruit zien in het donker.
Ga je gang! Heb je diverse mooie covers, dan mag je ook ze tonen!
Op gewone gsm sites is dat niet altijd te zien. Het zou leuk zijn als men je nieuwe maar ook oude toestellen hier foto's post.
Toon naast je normale foto (overdag gebruik) ook direct foto in het donker, zodat iedereen kan zien hoe de toetsenbord en scherm verlicht zijn (voor extra indruk)
Hier alvast foto van mijn nokia 6310i

Foto's van oude Nokia 5110 komt straks. Daar maak ik paar foto's van met diverse covers waar licht van led's doorheen schijnt (ook effe compleet kaalfoto)
Van andere toestellen wil ik wel graag zien hoe ze eruit zien in het donker.
Ga je gang! Heb je diverse mooie covers, dan mag je ook ze tonen!