Quantum bigfoot zo af en toe fouten.

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 16:28
Ik heb een Quantum bigfoot tx04.0at in mijn pc zitten maar die gaf fouten, ik keek er niet erg van op hij is namlelijk 4 jaar oud
Eerst gaf hij de fout: primaire harddisk fail. Nadat ik dat 5 keer had gehad heb ik em slave gemaakt en mijn andere hd master. Alleen nou geeft ie heel af toe nog de fout secondary harddisk fail. Is mijn hd nu bijna aan zijn/haar eind???

specs zie specs 2

Last.fm
Films!

Verwijderd

Powermax er al eens overheen gesmeert?

• Sv3n
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:03:
Powermax er al eens overheen gesmeert?
was dat?? :+

Last.fm
Films!

Verwijderd

een tooltje van maxtor om je hd te checken.
'k heb em pas ook gedown, maar nog niet getest op m'n seagate 15,3 gig (<- die geeft soms ook fouten)

• Sv3n
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:13:
een tooltje van maxtor om je hd te checken.
'k heb em pas ook gedown, maar nog niet getest op m'n seagate 15,3 gig (<- die geeft soms ook fouten)
Ik heb geen floppydrive :( is er nog een ander prog om mijn hd te testen??

Last.fm
Films!

Verwijderd

sventhemen schreef op 24 augustus 2002 @ 22:33:
[...]

uhm in windohoos test het niet zo lekker,
heb je in een andere pc geen flopje?

• Sv3n
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:45:
[...]

uhm in windohoos test het niet zo lekker,
heb je in een andere pc geen flopje?
Jawel maar kan nu niet. Ik doet et morgen dan wel effe.

Last.fm
Films!

Verwijderd

sventhemen schreef op 24 augustus 2002 @ 22:48:
[...]

Jawel maar kan nu niet. Ik doet et morgen dan wel effe.
suc6 :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:32
Hoe start ie op als je em aan doet? Piieeeeeeeep, tik tik tik tik trrrr is het normale geluidje van een bigfoot, als ie daar veel van afwijkt, blijven je koppen waarschijnlijk aan het schijfoppervlak kleven ofzo, of kan de motor die enorme tegel niet meer op toeren krijgen.

Verwijderd

sventhemen schreef op 24 augustus 2002 @ 22:33:
[...]

Simpel. Brandt de floppy-image naar het boot-gedeelte van een bootable CD (doe maar RW voor het geval dat het fout gaat). Dat zou met de meest populaire CD-schrijf-software (Nero, Easy CD Creator) mogelijk moeten zijn. De enige reden waarom dat niet zou werken is als die diskette naar zichzelf toe moet schrijven, dan houdt dat op. In andere gevallen is het een perfecte oplossing. :)

• Sv3n
_JGC_ schreef op 24 augustus 2002 @ 23:16:
Hoe start ie op als je em aan doet? Piieeeeeeeep, tik tik tik tik trrrr is het normale geluidje van een bigfoot, als ie daar veel van afwijkt, blijven je koppen waarschijnlijk aan het schijfoppervlak kleven ofzo, of kan de motor die enorme tegel niet meer op toeren krijgen.
Hij maakt meestal het normale geluid. Maar zo af toe hoor ik dat de schijf niet helemaal lekker draait. Bij het booten krijg ik dan steeds zoem (dat ie wil gaan draaien ongeveer zoals een cdromspeler) maar dat stopt gelijkt weer. Dan kan het bootren van winxp wel 10 min. duren waar het normaal zo'n 30 sec. duurt.

Last.fm
Films!

• Sv3n
Ik krijg de floppydrive niet werkend :( Bios staat goed maar hij vindt em gewoon niet ofzo.

En ja de stekkers zitten er in ze zitten niet op de kop en de stekker zit ook op het mobo en er hangt ook nog een voeding stekkertje aan ;)

Last.fm
Films!

• Sv3n
Ik vertouw mijn dierbare hd nu echt niet meer. Hij begint heel veel herrie te maken bij het lezen (heel hard te zoemen.)

Weet iemand hoelang het nog ongeveer gaat duren voor ie dood is??En evntueel een progje om mijn hd te testen.

Last.fm
Films!

Verwijderd

sventhemen schreef op 25 augustus 2002 @ 19:47:
Ik vertouw mijn dierbare hd nu echt niet meer. Hij begint heel veel herrie te maken bij het lezen (heel hard te zoemen.)

Weet iemand hoelang het nog ongeveer gaat duren voor ie dood is??En evntueel een progje om mijn hd te testen.
Ook een Bigfoot gehad en naar ik mij kan herinneren met ongeveer dezelfde problemen, en bij deze problemen heb ik direkt dat ding uit m'n PC kast getrokken - dit zijn symptomen van een ernstig zieke HD!

Verwijderd

_JGC_ schreef op 24 augustus 2002 @ 23:16:
Tegel?

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03 09:05
Bigfoot's staan ook wel bekend als stoeptegel vanwege het feit dat het 5, 25'' schijven zijn (is ook het enige waar de 1e series goed voor waren)

Verwijderd

EelcoB schreef op 26 augustus 2002 @ 15:03:
Bigfoot's staan ook wel bekend als stoeptegel vanwege het feit dat het 5, 25'' schijven zijn (is ook het enige waar de 1e series goed voor waren)
Weet ik dat ook weer :) , grappige bijnaam trouwens!

• Sv3n
EelcoB schreef op 26 augustus 2002 @ 15:03:
Die heb ik het is een stom ding om aan te sluiten want hij zit zo hoog in vergelijking met "normale" schijven.

Last.fm
Films!

Pagina: 1