Toon posts:

Webpagina op router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik weet niet of dit bij Network Troubleshooting hoort... maar mmmmmmmkay....
ik wil dus weten of je een webpagina op je router kan maken die iedereen die in het netwerkje zit gewoon kan bezoeken.
het hoeft alleen maar 1 pagina te zijn dus t wordt niet al te groot....
ik heb een E-tech broadband router.
heeft iemand dit al eens eerder gedaan?

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
misschien als je in de firmware gaat zitten te hacken, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat zo maar kan. Wat wil je er mee dan?

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Dat lukt niet. Je kan geen webpagina in de router invoeren. Ik heb ook een e-tech router maar de website die op de router staat, gebruik je om de instellingen te wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
naja.... mn ouders en zus zijn zelfs niet zo intelligent dat ze weten dat ze naar netwerkomgeving moeten gaan en dan daar op een hdd van een andere computer moeten klikken en daar dan de documenten vanaf halen... en het leek me wel lol om het gewoon eens te doen....

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt ook gewoon een html pagina met linkjes maken, en die als startpagina instellen in IE.(eventueel op een lokale server zetten)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm............. naja... ik zie al dat het niet kan... naja... jammer...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 21:43:
naja.... mn ouders en zus zijn zelfs niet zo intelligent dat ze weten dat ze naar netwerkomgeving moeten gaan en dan daar op een hdd van een andere computer moeten klikken en daar dan de documenten vanaf halen... en het leek me wel lol om het gewoon eens te doen....
Dan kun je net zo goed effe een html pagina maken, die in de root van elke pc pleuren, en dan in IE, als startpagina instellen file:///c:/index.htm Dan hoef je geen webserver te hebben, en het is machineonafhankelijk.

hmmm....007 was me net voor :(

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of gewoon shortcuts in je startmenu

eg
\\pcnaam of ipadres\sharenaam
\\pc1\c-drive
\\pc1\c-drive\windows\

verzin maar verder

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
jajaja.... ik weet nu wel dat het ook op allemaal andere manieren kan.... maarja... als er 1 pc dan WEER eens geformat wordt, dan moet ik daar ook weer aan denken...............
het leek me gewoon wel handig....

maar tog bedankt voor de tips

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zet die pagina dan op internet ......... moet ook werken

Iperf

Verwijderd

Anders zorg je gewoon dat je bij het opstarten op alle PC's de netwerkshares mapt naar een driveletter?
Pagina: 1