Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
wat voor mobo is dat? ws toch wel udma 66 d8 ik?...je moet of de hdd dan ff op udma 33 zetten of een andere kabel kopen, die foutmelding in het begin klopt helemaal denk ik...hij staat ws op udma 66 of 100 en dat trekt die kabel niet
Maar een kabeltje voorkomt al dat ik blauwe schermen krijg?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
ja, zoals hierboven aangegeven een 80 pins kabel halen duzz.Crowmeister schreef op 26 augustus 2002 @ 16:20:
iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen verkomen?
Ga gewoon even zo'n kabeltje halen.. Krijg je nog een wat hogere snelheid ook.
kabeltje halen is uiteraard geen probleem
Ik heb de ATA 100 kabel
ik krijg NIET meer de melding dat er geen 80 conducterkabel in zit
maar ik krijg nog STEEDS een blauw scherm
dit keer zei het: TCPIP.SYS
wat is dat?
En de HD doet het WEL in WINME, maar HEEEEELL langzaam (ik kopieerde 5 gig er heen en die zou er 6 miljoen minuten over doen ofzo)
WTF is er aan de hand?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik heb geen IDE drivers geinstaleerd, weet niet eens wat et zijn
Kapot zijn heb ik ook aan gedacht
het is echt heel raar
- Rare foutmeldingen in blauwe schermen als je er data naar schrijft OOK als je een 80 conducter kabel hebt
- In winme doet ie het WEL maar stom langzaam
dus dat kan niet heh?
heeft iemand nog een idee of is ie stuk ?
maar ik gebruik winxp en die heeft dat al
maar dat verklaart toch niet de rare foutmeldingen
1. Je RAM
2. klote devices zoals ISDN kaarten
en ZEKER als je idd deze fout krijgt tijdens de setup van een programma / of als je iets aan het kopieren bent.
Ik heb geen ISDN maar wel een netwerk kaart
Weet niet of dat het kan zijn.
Ik heb ongeveer iets gelijk waardig 2 keer 80gb zodra ik files groter dan 1gb kopieer hangt m`n pc , openen van 1gb of groter files kan wel , schrijven is dus het probleem, gebruik xp , op abit BE6_IICade_Foster schreef op 27 augustus 2002 @ 17:17:
Is de HD niet kaduk? Zal niet de eerste keer zijn dat een nieuwe hd defect is.
garantie heb ik toch nog
btw ik heb ook een topic over mijn ander probleem [rml][ XP] Loopt random keren vast[/rml]
Moet eigenlijk zijn: PC loopt random vast. Kan dat er ook mee te maken hebben dat de ram kaduk is?
iemand nog een idee'tje ?
Dat is in feite een dubbelpost. De probleem zoals je hier in OM post, is eender gerelateerd aan het probleem in die andere topic. Wil je alles aub in één topic houden?Crowmeister schreef op 29 augustus 2002 @ 08:44:
btw ik heb ook een topic over mijn ander probleem [rml][ XP] Loopt random keren vast[/rml]
Deze gaat iig op slot, omdat het mij zeer sterk lijkt dat je een PAGE FAULT krijgt door een brakke harddisk
Om je een beetje verder te helpen, probeer ook zoveel mogelijk te troubleshooten aan de hand van hangen en opstartproblemen
Dit topic is gesloten.
![]()