Ik brand zelf nooit een cd in multisessions, maar deze cd bevat dus meerdere sessies volgens nero.
Op de cd staat geschreven welke foto's erop zouden staan, dit resultaat zijn ongeveer 11 mappen ofzo, in de verkenner zie ik er maar 5.
Als ik uit de multisessions bij Nero een ISO ga kiezen en selecteer de optie Continue multisession dan zie ik dit scherm wat hij van de CD opvraagt.

En als ik van deze sessions de 1e aanklik dan opent ie in NERO de cd en zie ik dus links alles staan zoals dit:
Nu vraag ik me dus af, hoe krijg ik die folders nu ook weer van de CD af ! ???
Moet ik hem dan Finalizen.. ?
Nu krijg ik dus maar 5 folders, terwijl het er zoals jullie zien veel meer moeten zijn.
Screenie was 1280 * 1024 als ik hem veel kleiner maak zag ie niet uit.
thx voor de reply's !
Op de cd staat geschreven welke foto's erop zouden staan, dit resultaat zijn ongeveer 11 mappen ofzo, in de verkenner zie ik er maar 5.
Als ik uit de multisessions bij Nero een ISO ga kiezen en selecteer de optie Continue multisession dan zie ik dit scherm wat hij van de CD opvraagt.
En als ik van deze sessions de 1e aanklik dan opent ie in NERO de cd en zie ik dus links alles staan zoals dit:
Nu vraag ik me dus af, hoe krijg ik die folders nu ook weer van de CD af ! ???
Moet ik hem dan Finalizen.. ?
Nu krijg ik dus maar 5 folders, terwijl het er zoals jullie zien veel meer moeten zijn.
Screenie was 1280 * 1024 als ik hem veel kleiner maak zag ie niet uit.
thx voor de reply's !
Freelance tweaker