• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik ga over een maand naar thailand en ben dan ook een paar dagen in Bangkok, zijn daar nog leuke winkels met leuke electronica? Ik heb al gezocht met google maar krijg niet veel terug.

Dus wie weet daar een paar leuke shops of wat voor een spullen kan je daar erg goedkoop krijgen wat je hier niet heb?

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben een aantal maanden gelden nog in Thailand geweest en je hebt in Bangkok een SUPERGROOT winkelcentrum. Kan nu niet op de naam komen, maar het had 3 letters. Iets van FDM ofsow. Heel relaxed: superluxe bios voor 4 euro. (je moet dan wel gaan staan bij het volkslied dat ze van te voren draaien, uit respect voor de koning).
Verder hebben ze daar 1 verdieping met alleen maar telefoon-artikelen, ledjes, hoesjes, frontjes, werkelijk ALLES. Een paradijs voor de gadget-liefhebber.
Je kunt ook eens kijkje nemen op het bekende Kho san road, daar heb ik destijds Spiderman in de kroeg gekeken toen ie nog niet in de bios uit was in de VS. :-)
Als je toch naar Thailand gaat, vergeet dan niet naar de Full moon party te gaan op Kho phang yang, erg reeeelaxed.
Ksal nog eens kijken of ik de naam van t winkelcentrum kan vinden...