Toon posts:

PC-Troubles Help me out here!!!!! plz

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Luitjes........
Sinds enige dagen heb ik PC troubles, en ik ben erop uitgestudeerd, dus misschien dat iemand me hier kan helpen....
Het gaat in mijn mening om een hardware probleem daar het systeem met 3 verschillende schijven het zelfde doet........rebooten....!!!
en blijven rebooten.......
Ik heb een ABIT BX133 raid boardje met een Intel 733(133) proc.......als deze in de bios op 733(133) staat......gaat ie telkens rebooten als ie windows wil laden, maar als ik m op 266(100) zet....loopt ie wel door, maar je merkt dat ie duidelijk trager is (|:o)....maar goed....welke hardware moet ik nu vervangen....heb al meerdere harde schijven geprobeerd, ander geheugen, andere vid.kaart.....enige wat nog kan is andere voeding (spanningsdip?) of moederbord is defect......of processor is stuk......ik weet t niet meer........maar dat rebooten hangt me mn keel uit :S
Mocht iemand ooit dezelfde problemen hebben gehad, of iets bekends zien en een oplossing weten, reageer ff, of mail me......\

bvd @ :?

Verwijderd

als je met je fsb op 100 mhz geen problemen hebt dan ligt het niet aan je processor in ieder geval. het kan wel zijn dat hij te warm wordt, omdat ie op lagere klok wel makkelijker loopt zoals je zegt.
als je denkt dat het de voeding is dan zit er nix anders op dan andere voeding erop te proberen.
als dat niet helpt is het misschien toch je mobo
suc6

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Doe maar een nieuwe topic starten met a) een fatsoenlijke topic title, b) fatsoenlijke interpunctie en zinnen en c) meer specs (en o.a. je BIOS instellingen voor het geheugen en zo). Dit is gewoon drie maal niks :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.