Ik speel graag een potje cs. Ik heb daarvoor om on-line te spelen half life generations gekocht. Daarin zit een hl key en een cs key waarmee je allebij on-line cs kan spelen. Ik wilde laats een server joinen kreeg ik een schermpje dat deze key al in gebruik was en dat ik het later opnieuw moest proberen
. Ik heb speciaal hl gekocht zodat ik niet meer last had van me vriend. Ik heb een tijdje zijn key gebruikt
Ik heb deze key nog nooit doorgegeven. Weet iemand hoe iemand anders aan MIJN key is gekomen???? Kunnen key generators legale keys produceren voor hl en kan het daar aan liggen????
Verwijderd
ze hebben in het doosje gekeken en de key genoteerd 
dergelijke topics zijn al veel voorgekomen, kijk de search eens door
dergelijke topics zijn al veel voorgekomen, kijk de search eens door
ik zou even een mailtje naar sierra sturen. ff naar de site gaan en ff checken wat je moet doen. Volgens mij als je hem minder dan een maand hebt en de bon nog hebt krijg je een andere serial. zoiets was het volgens mij. Als je hem gekocht hebt moet je natuurlijk wel kunnen spelen.
Ik heb hem ook gekocht en heb sinds een aantal maanden adsl. Wilde via internet gaan spelen en mijn serial was ook al in gebruik
kan hem niet meer omruilen.
Anders zou ik ook zon serial progje proberen tot je er een hebt die het wel doet.
he dat ga ik ook eens proberen denk ik. mischien dat het lukt. Nah heb altijd quake nog hehe
Ik heb hem ook gekocht en heb sinds een aantal maanden adsl. Wilde via internet gaan spelen en mijn serial was ook al in gebruik
he dat ga ik ook eens proberen denk ik. mischien dat het lukt. Nah heb altijd quake nog hehe
Dit topic is gesloten.
![]()