Toon posts:

DPC op PC installeren zonder Internet verbinding ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi DPC mensjes,

Ik heb een tweetal vraagjes:

1. Kun je de koe ook op een PC installeren waar GEEN internet verbinding is. Dus dat ik via een andere PC (met wel internet) de pakketjes op floppie zet en op de NIET internet PC kopieer. Laten rekenen en weer terug via floppie naar PC met internet en flushen naar distributed.net....

En het tweede vraagje....

2. Ik heb thuis een AMD 300Mhz staan loeien.
Packets ingesteld op 33 en buffers op 2000.
Vanwege modem verbinding.

Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat de pakketjes worden geflushed? Ik heb gisteren na 4 uur pas 100% gehaald. IS dit 1 pakket of alle 32 pakketten? Dit geflushed, dacht ik in de statistieken te staan, NIKS ??

Ik snap niks van die koei?? Weet iemand hier iets meer van alvast bedankt !!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
Je kunt inderdaad gewoon je buff-in moven naar een diskette (niet copieren, anders graas je dezelfde blokjes op 2 PC's) Als ie daarna klaar is kun je hem flushen op je andere PC, wel opletten dat je de buff-out niet per ongeluk overschrijft.

Je koetje heeft nu 1 packet gekraakt, die uit 1-32 wu's kan bestaan (loaded RC5 xx*2^28 keys, waarbij xx het aantal wu's is)

Oh, je staat trouwens hier in de stats, en je hebt zo te zien inderdaad een packet van 32 wu's gekraakt.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx a lot ;-)

Ik zal die Power Cows Club eens helpen !!

Happy weekend !!

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Pff.. Weer iemand bekeerd tot DPC. Nu zit je nog maar met een computer te draaien. Wacht maar tot de koeiengriep je te pakken krijgt en je precies door hebt hoe alles werkt.

Dan ga je vrienden, scholen, familieleden af om koeitjes te installeren, speelt geld geen rol meer, gaat je pctje 24/7 draaien en nog veel meer...