Toon posts:

[CM] Mijn simpele casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel op dit forum te hebben gekeken besloot ik om zelf ook maar eens bezig te gaan met mijn eigen casemod. Het idee was om gewoon een strakke mod te maken. Ik vind hem zelf gewoon heel netjes geworden. Ik ben helemaal nieuw in het verbouwen van computers dus veel info opzoeken en daar heb ik hier veel van gevonden, bedankt daarvoor.

Eerst kwam er een ander kleurtje overheen, ik had nog een bus met zilver spray te staan dus kan kon er mooi op want leek me wel mooi. Later het window er in gemaakt (moet eigenlijk andersom, maar ik had hem nu eenmaal al in de kleur). Het is overigens een athlon 1700+, 256mb intern, geforce 2 400mx.

Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/window4.jpg
[Update] Ik heb rounded cables erin gedaan en voor de witte plaatjes ervoor gedaan, wat ik toch minder vind lijken dus de zilveren komen er weer voor[/Update]
Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/window7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/window1.jpg
[Update]Foto van mijn kast van binnen, ziet er veel beter uit zo! Binnenkort wordt de gehele zijkant van plexyglas, maar dan anders dan anders. Maar dat alles en meer binnenkort dus![/Update]
Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/window6.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 13:53 . Reden: Een update van mijn systeem ]

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05-2024

Rattlehead

So What?!

Hmm....in't donker lijkt ie cooler met dat blauwe licht. >:)

Check out http://www.getbackonstage.nl

Verwijderd

uhmz schuur de randjes nog een beetje ze zien er wat hakkerig uit

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
Nice :). Ga je de kast nog een keertje spuiten :? :)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

niet slecht helemaal niet slecht zelfs, maar ik zou mn cdrom spelers stealthen :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Het klopt dat de randjes een beetje hakkerig zijn, maar in het echt zie je daar niets van. De camera vervormt het een beetje. Ik ben een hele tijd aan het zoeken geweest voor rubber eromheen, maar echt nergens te vinden dus dat bleef er bij. Over de cdrom spelers: daar durf ik niet aan te komen :).

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:57
Het ziet er mooi uit. Ik heb ook zo'n zijkanten. Dus zo te zien wil ik ook gaan maken.
Dus twee dingen. Waar heb je dat glas gehaald en hoe heb je eruit gezaagd of zo?

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ziet er wel netjes uit.... alleen ff de randjes waar je gedremeld/gezaagd hebt ietsjes bij werken denk ik! verder ziet hij er nice uit hoor!

[ Voor 0% gewijzigd door Perphide op 24-08-2002 19:07 . Reden: Foutje :) ]

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
mja ziet er goed uit, maar ik moet burning_acid gelijk geven als je goed stealth verneuk je je cd-rom spelers niet. Maar als je nou net als ik een cdrom speler zonder laatje hebt is ie moeilijker te stealthen, ik zoek daar nog een mooie oplossing voor, want ik wil em niet verven. Maar voor de rest ziet je mod er goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit zelf nog te denken als afwerking. Je hebt bij hobbyzaken van dat glas in lood nep spul, die plakrandjes kan ik ook mooi gebruiken als afdekrandje, maar zoals ik al zei, in het echt zijn de randen veel strakker dan ze er op de foto uitzien en valt het ruige niet op. silver7: dat glas is gewoon plexiglas en dat kun je gewoon bij elke doe het zelf zaak krijgen. Verder is het gewoon gezaagt maar staat ook wel in de faq hoe je dat het beste kunt doen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
ziet er leuk uit, maar die frontjes zou ik toch echt ff stealthen of overspuiten :)

• Underground75
  • Laatst online: 01-12 07:08
FleshY schreef op 24 augustus 2002 @ 19:07:
mja ziet er goed uit, maar ik moet burning_acid gelijk geven als je goed stealth verneuk je je cd-rom spelers niet. Maar als je nou net als ik een cdrom speler zonder laatje hebt is ie moeilijker te stealthen, ik zoek daar nog een mooie oplossing voor, want ik wil em niet verven. Maar voor de rest ziet je mod er goed uit.
Kijk eens op
http://www.bit-tech.net/article/85/3
Wel een takkerwerk om te doen, ik weet niet of het oets voor je is... :?

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
AARRGG
Zelfde kast, zelfde cpu, zelfde aantal ram, zelfde vidkaart en ook nog zelfde window als ik :(

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
hehe ik heb zelfde kast mooiere want , betere koelers , inplaats van shit COOLERMASTER STANDAART DING!! :P , bracket coolers .... groene ccfl ... mmm nee mijne is mooier :)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

gameenergy schreef op 24 augustus 2002 @ 21:08:
hehe ik heb zelfde kast mooiere want , betere koelers , inplaats van shit COOLERMASTER STANDAART DING!! :P , bracket coolers .... groene ccfl ... mmm nee mijne is mooier :)
Fijn dat je dat even mededeeld |:(

Verwijderd

Ik vind het wel een kewle mod, alleen die window lijkt mij wat klein om alles goed te bewonderen :P

• mandroid
  • Laatst online: 18:44
hoe sluit je dat lampje aan ? en wat voor lamp is dat ?
en wat gebruik je om dat stuk kast er uit te halen ?
kzou zelf ook case mod willen doen, beginnen met een simpele natuurlijk :)
wat voor glas/plastic gebruik je ?

hoe meer tips hoe beter :)

• Tundreq
  • Laatst online: 23-09 18:59
best wel nice gedaan :)

Verwijderd

beter gemod dan ongemod :P

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

heb je die kast bij a-tembo vandaan?

Ja doe maar.

Verwijderd

Ziet er c00l uit :D.

Welke kast is dat?

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
Mooi gemaakt man!
en netjes afgewerkt!!

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

vinnie1908

Appel != peer

[off-topic]
Pffft |:( lekker zinnige opmerking
[/off-topic]

on-topic

Netjes gedaan zeker voor de eerste keer

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Dutch_Demon
  • Laatst online: 20-01-2022
well done

- Systeem Specs -

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo'n kast heb ik ook :7

Nice mod trouwens :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
De computer heb ik bij recon gekocht, en daar zat deze kast omheen. Ik wist niets van het modden van computers totdat ik hier bij toeval kwam, toen begon er toch wat te borrelen:). Het lichtje is van akasa, en gewoon helemaal kant en klaar gelevert, kan ook nog knipperen op geluid, maar dat vind ik een beetje kermis-achtig.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Bij Norrod is die kast ook te krijgen..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
ja, er zijn veel mensen die deze kast hebben. Ik zit ook nog te denken aan een casefan en die komt er waarschijnlijk ook in, zo'n doorzichtige met blauwe leds.

Verwijderd

hehe nice ik heb dezelfde kast :)

ben ook bijna klaar met modden :) moet nog een paar dingen doen :P (tussentijds genomen lelijke pic in mn specs te zien ;) )

probeer trouwens wel die drives te stealthen, heb ik ook gedaan (nog niet te zien @ pic though :X ) ziet er veel beter uit :Y)

voor casefans, kijk maar @ specs wat ik er allemaal in heb hangen :X :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan! veel van de ideen die ik heb zitten al in deze kast. Heb een goedkope box van mijn broer liggen met allemaal mooie onderdelen erin zoals handvaten bovenop en een blowhole voorin, maar die zitten allemaal al in deze pc mooi man!

• BOCmetalhead
  • Laatst online: 17-11 10:55
ziet er netjes uit vooral voor een 1ste mod!! good job!!!

Metal to the bone

Verwijderd

Leuk, hoelang heb je erover gedaan?

Verwijderd

Ziet er inderdaad leuk uit (8> ... Keep up da nice work!

Verwijderd

Damn!
Vette window!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:25
Netjes, Goed idee, Mooi design :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Tha windows is nice :9~
Alleen nog de randjes beter afwerken!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
Even een paar nieuwe foto's gemaakt, en een totaal shotje erbij gedaan! :). Bedankt voor de positieve reacties trouwens!

Verwijderd

Mooi kleurtje ! Je kast is echt wel mooi gespoten !!! :9~
Jammer dat de kabels zo recht voor het raam hangen...Kun je dat niet beter weg werken ?

• Blaz0r
  • Laatst online: 30-10 22:56

Blaz0r

:)

...

• Freek
  • Laatst online: 09-11 13:22
En de mijne dan ?
Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case02.jpg

Verwijderd

Ja hoor...die van jou is ook mooi...stil maar :? :P
Ja, netjes gedaan (beetje slechte kwaliteit foto, zeker gescant ?)

• Taliesin
AARRGG, hoeveel lui zijn er wel niet met ongeveer dezelfde kast en precies dezelfde window als ik ? :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
AARRGG, hoeveel lui zijn er wel niet met ongeveer dezelfde kast en precies dezelfde window als ik ? :( :( :( Ik heb jou stiekum ook nagebouwd hoor. Jij bent goed. Sorry voor deze reply maar je zit constand te zeuren, we bouwen je niet allemaal na, het is gewoon logisch dat je dit raam er zo uithaalt omdat je zo in verhouding het minste werk er aan hebt.

Verwijderd

Mooi gedaan, nu nog de randjes wat fijner schuren :P

• Freek
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ja doh, el cheapo kast :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

wel beetje standaart case :( maar keep on going!

• Taliesin
Ik zeg ook niet dat jullie mij nabouwen.
Dat kan trouwens helemaal niet, van mijn kast heb ik namelijk nog geen pics gepost :P
Het is gewoon moeilijk om origineel te zijn met zo'n norrod kast ;)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52

Maxow

Hidden Sound System

leuk gedaan jah, misschien kijken of je nog wat aan die kabels kunt veranderen maar wel zeer strak :)

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Tip for everybody 8)7

Multirub BV
050-3111474
Oostendeweg 15 9723HJ GRONINGEN

Voor alle soorten rubber dik of dun, ik heb het zelf onder mijn speakers gezet de ramen trilde een beetje O-)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine update, staat gewoon bij de eerste post. Heb rounded cables eringedaan, en ziet er zeer geslaagd uit vind ik zelf!

Verwijderd

mooie mod man !!!
die gaatjes, heb je die zelf gemaakt ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zit gewoon in die kast. :)

Verwijderd

ah zo

wel nice gedaan zo ...

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

Dat is al een mooi/goed begin!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
ziet er netjes uit die kast, ik zou maybe de kast geen zilver maar donkerblauw gespoten hebben, had een mooier effect gehad met dat blauwe licht

• SCIxX
  • Laatst online: 21:10
messi schreef op 25 augustus 2002 @ 22:35:
Mooi gemaakt man!
en netjes afgewerkt!!
De goedkoopste norrod kast verkrijgbaar. hey das toevallig, die heb ik ook ;)

• -W0kk3L-
  • Laatst online: 20-11 22:12
SCIxX, jij ook al? ;b...Ik ook....alleen mijn buttons voorop zijn anders. Ik heb een ronde zilveren button als powerknop en een klein rond knoppie (in dezelde kleur als de case) als reset. Ik zat er ook aan te denken om er een raampie in te maken, aangezien de vorm al geheel in de zijkant zit.... Maar zit nog te twijfelen....

Ik zit te denken om de kast naar de voorraad kast te verplaatsen en de kabels te verlengen. Wat is de maximale lengte van je keyboard/muis/netwerk/monitorkabels? Zit er wel een limiet aan? De netwerkkabel zal niet echt een probleem zijn....ik verwacht de rest ook nie, maarja ;b

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 11:36

Neomess

neomess.nl

er zijn veel mensen met deze goedkope kast (waaronder ik) en misschien ligt t erwel aan dat wij echte nederlanders zijn (en dus niet teveel willen uitgeven ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dcp_1656.jpg

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Verwijderd

Ik had ook zo'n kast, die krijgt mijn zus nou. Ik heb gisteren een Yeong Yang Cube gekocht die ik ff ga modden :P Echt een vet ding! Misschien even snel een vraag: Mijn kast roodspuiten aan de binnenkant en dan 2 rooie neon-buizen, past dat goed bij mijn MSI rood mobotje? Of wordt het dan te rood? Ik kan ook blauw!
Pagina: 1