Point of view Geforce 4 Ti-4200XP ??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Wie heeft deze kaart en wil zijn ervaringen hiermee delen ??

Kan ik deze kaart gebruiken in een agp slot van 1,5 volt ?? Ik ga namelijk een Giga-byte 8IHXP moederbord kopen en dat heeft een 1,5 volt agp slot :)

Greetz ProgrammerX

P.S. Heb al op de website van Point of view gekeken maar kon nix vinden :(

edit:
typo

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik heb de Ti4200 XP pre-ordered en moet 'm ergens volgende week binnen krijgen. Officieel is de XP pas volgende week te verkrijgen, op dit moment is deze kaart dus nog in geen enkele winkel te kopen (wél al te bestellen), dus op die ervaringen moet je helaas nog effies wachten ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ohhh, dat wist ik niet :)

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat het geheugen geen koeling heeft :(

De kaarten van leadtek hebben wel een heatsink op het geheugen, dus ik denk dat makkelijker is met overklokken dadelijk.

Greetz

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Extra koeling (heatsinks) heeft ie niet, nee, maar de kaart is zeker wel over te clocken hoor, tot een max. van 310*650 zonder extra koeling.

Voor meer informatie en benchmarks, hier nog een review van de SE versie http://www.hardware.info/reviews.php?id=298

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Dit topic is gesloten.