Toon posts:

Game Insane achter NAT router Hosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Tweakers,

Kan je op de 1 of andere manier ook Insane vanuit je netwerk Hosten?
Ik heb dus 4 Computers staan verbonden met 1 server, en nu wil ik Het spel Insane vanaf een computer uit mijn netwerk gaan Hosten zodat andere vrienden kunnen connecten naar mij, maar dat gaat natuurlijk niet, omdat mijn IP adres op de computer waarvan ik wil hosten begint met 192.168.x.x
Kep al geprobeerd om op de host PC een route te adden, maar dit werkt niet :(

Heb dit geprobeerd:
route add (IP vriend) mask 255.255.255.255 192.168.0.1

(192.168.0.1 dat is mijn servers 2de nic gateway adressie)

Dit wil dus niet helpen, weet iemand hoe dit kan worden opgelost? Eventueel met een portmap?

Ik gebruik op iedere computer Windows 2000 Workstation Professional

_/-\o_

• DPG
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03-2022

DPG

Biertje?

Als je dit over internet wil doen zal je een poort mapping moeten aanmaken van buiten naar binnen. dus niet van binnen naar buiten.

Als je alleen w2k prof draait zal je naar een 3d party tooltje moeten zoeken om dit te laten doen...... doet wingate dit?

Laat even exacter weten hoe je netwerk in elkaar steekt.....
is dat 192.168.0 netwerk het netwerk tussen je gateway en je adsl/kabel/whatever aansluiting????

We work in the dark....We give what we have....Our doubt is our passion....and our passion is our task....The rest is the madness of art.---@ Henry James @---.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Het Grote Poortmappingsverhaal
ICS portmapping
Analogx poortmapper

en dan nog even de poort(en) van het game opzoeken zodat je weet wat je moet doormappen. (kan je wel met google/site van producent vinden

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.