Goede firewall voor thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
Hoi,

Wat is een goede firewall voor op je Windows thuisPC?

Ik draai nu met AtGuard, maar ik hoor ook goede verhalen van BlackICE Defender.
AtGuard blockt ook cookies, java script enz., maar BlackICE doet dat niet. Da's dus al minder.Maar misschien zijn er dingen die BlackICE wel kan, die AtGuard (3.22) niet kan?

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:13
BlackIce controleert alleen het binnenkomende verkeer. Met AtGuard kan je ook uitgaand verkeer, zoals de banners maar ook de advertenties van AdWare progs blokken.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Verwijderd

Ik gebruik tegenwoordig Norton internet Security. Dit pakket bevat Norton personal firewall (opvolger van Atguard), Norton Antivirus en een privacy protector (tegen uitlekken van persoonlijke gegevens, java/activex scripts en reclame). Het voordeel van dit pakket is dat je de firewall zelf kan configureren en daarbij ook via liveupdate nieuwe virusdefinities en firewall-rules kan downloaden.

Verwijderd

psies ik draai al een tijdje atguard en dat werkt perfect :)

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
OK, dan hou ik het lekker bij AtGuard.

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik gebruik ZoneAlarm. Is een goede en gratis.
Scubapro

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Squid
Case closed. :)

Verwijderd

ik gebruik al een half jaar zonealarm en ik ben er blij mee werkt prima en gratis updaten
dus waarom niet? ps ik heb een goede vriend mijn beveiliging laten testen en hij kwam er niet in mazzel allemaal mvg jan www.zonelabs.com

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
ddd, sinds wanneer draaid squid op windows????
en sins wanneer is dat een firewaLL???????
is een proxy server!

Verwijderd

Ik heb in een test gelezen dat Black ice defender PRO het beste is ,en als enige echt alle poorten afsluit.

Verwijderd

Zone alarm is ook okee

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 00:14 schreef jan.pijpers het volgende:
ps ik heb een goede vriend mijn beveiliging laten testen en hij kwam er niet in mazzel allemaal mvg jan www.zonelabs.com[/quote]Of jouw vriend weet niet hoe hij 'er in' moet komen. Meeste mensen die deze terminologie gebruiken weten zelf ook niet precies waar ze het over hebben (niet persoonlijk bedoeld natuurlijk).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik gebruik gewoon BlackICE, werkt perfect, gooit alles netjes op slot ;)..

Verwijderd

Zonealarrm is een goede firewall, een paar tests op de norton site geven aan dat ze er niet doorheen kunnen komen en dat betekent dat de pc goed beveiligd is

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 17:06 schreef IceStorm het volgende:
Ik gebruik gewoon BlackICE, werkt perfect, gooit alles netjes op slot ;)..[/quote]ehhh hoe dan ?? Bij mij detecteert die alles wel mooi, maar blockt helemaal niks :(

Verwijderd

zone alarm is wel lekker ja
maar ik heb wel een probleempje met het netwerk als ik het instaleer.
dan kan de host geen verbinding meer krijgen .
terwijl ik alles wel goed heb ingesteld.
mischien dat iemand een oplossing weet??
ik draai nu gewoon winroute zit ook een firewall in.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 20:48 schreef rrainman het volgende:
ehhh hoe dan ?? Bij mij detecteert die alles wel mooi, maar blockt helemaal niks :([/quote]Hmmm bij mij blockt ie lekker alles... laatst nog een uitgebreide scan erover laten halen door een vriend :)
Pagina: 1