Oh jee ziet er aardig dood uit, heb je naast deze nog meer schade aan je bord? Het merk hoef je denk ik niet te weten, als je alleen de type nummers hebt weten de meeste electozaken wel wat het is. Heb zelf helaas een A7A266 (zonder E) denk niet dat je daat iets aan hebt
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
zou je ff je kast open willen trekken?FastBunny schreef op 24 augustus 2002 @ 18:59:
Oh jee ziet er aardig dood uit, heb je naast deze nog meer schade aan je bord? Het merk hoef je denk ik niet te weten, als je alleen de type nummers hebt weten de meeste electozaken wel wat het is. Heb zelf helaas een A7A266 (zonder E) denk niet dat je daat iets aan hebt
volgens mij doet de rest het nog wel, het enige wat fout gaat is dat er rook uit dat chippie komt..
Verwijderd
Ik heb zo'n bord, maar de lettertjes zijn mij even te klein om te kunnen lezen met het licht wat ik nu heb.
Over een uurtje zijn de batterijen van mijn digitale camera weer opgeladen. Dan zal ik eens zien wat ik er van kan maken.
Over een uurtje zijn de batterijen van mijn digitale camera weer opgeladen. Dan zal ik eens zien wat ik er van kan maken.
Dat ziet er aardig Ver**kt uit. Dat is transistortje 9916H 140196. Ik hoop dat je hem kan maken veel plezier

Btw: dat is niet helemaal recht onder de DDR bankjes
Btw: dat is niet helemaal recht onder de DDR bankjes
Twix schreef op 24 augustus 2002 @ 22:53:
Dat ziet er aardig Ver**kt uit. Dat is transistortje 9916H 140196. Ik hoop dat je hem kan maken veel plezier![]()
ok. die regelt toch de spaning [van cpu ofzo?]
want ik heb gemeten: als er geen cpu in zit, gaat ie van 3.3 naar 1.5 volt. als er wel een cpu in zit, doet ie dat ook, alleen komt er dan een vreselijke brandlucht en een rookpluim uit. pc schakeld dan na 3 sec automatisch uit..
Moet je hem ook met cpu meten hekrekrrr schreef op 25 augustus 2002 @ 10:31:
[...]
![]()
![]()
![]()
ok. die regelt toch de spaning [van cpu ofzo?]
want ik heb gemeten: als er geen cpu in zit, gaat ie van 3.3 naar 1.5 volt. als er wel een cpu in zit, doet ie dat ook, alleen komt er dan een vreselijke brandlucht en een rookpluim uit. pc schakeld dan na 3 sec automatisch uit..
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1