Verwijderd
HL Platinum Edition: HL Singleplayer, Opposing Force addon, CS en nog een paar mods..
Wat ik las was dat het een stand alone wordt.[/quote]Dat dacht ik dus ook.Maar ik kan er maar heel weinig info over vinden
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
CS 1.0 wordt geen standalone game. lijkt me ook verschrikkelijk onhandig om CS te gaan herschrijven en te voorzien van een 3d engine als je het gratis wil houden. CS 1.0 blijft een gratis te downloaden add-on, en wordt in de winkels verkocht als HL:Counter-strike, wat zoals eerder gezegt Half-life multiplayers en CS is.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Opposing Force Single & Multiplayer
CS 1.0 en nog wat zooi...
Headlining the collection is Counter Strike, the Internet's #1 online action game (Source: Gamespy). Developed by the Counter Strike team in conjunction with Valve, Counter-Strike casts players as a member of either a terrorist or counter-terrorist team. The game is played in a variety of scenarios with varying objectives, including rescue missions, assassination, bomb diffusion, and more.
Also included are Half-Life multiplayer, Team Fortress Classic, Half-Life: Opposing Force multiplayer, and three new new MODs created by several of the top level designers within the Half-Life community. [/quote]
als jullie nou gewoon allemaal Half-Life Platinum Edition kopen..daar zit Single-Player HL en Multi-Player Half-Life bij
Opposing Force Single & Multiplayer
CS 1.0 en nog wat zooi...[/quote]En wanneer komt die Platinum Edition uit dan???
Verwijderd
Met standalone wordt normaal bedoelt dat je niks anders nodig hebt om het te kunnen spelen, een standalone versie van CS zou dus geleverd worden zonder Half Life multiplayer.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
als je HL niet hebt dan kan je geen CS spelen ook al heb je HL. counter-strike gekocht...
Het enige was CS nodig heeft is de Half-Life engine (3D engine en Net Code en de rest). Dat Sierra/Valve ook Half-Life Multiplayer erbij levert betekent niet dat CS dat ook nodig heeft.
Edit: En Azrael: als je HL:CS koopt kun je ZEKER wel Counter-Strike spelen zonder dat je de originele Half-Life hebt gekocht (of platinum, of Game of the Year edition)... duh!
Verwijderd
er zit wel een cd-key bij..
CS 1.0 kan je toch ook gewoon downloaden?
en een heel spel (als het stand-alone zou zijn) downloaden
maar heb het antwoord gevonden op Gamespot
CS blijft een mod maar er zit een deel van de HL engine bij..wel vaag :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The most popular multiplayer mod for Half-Life will soon be available in a stand-alone retail version. Sierra Studios and Valve have announced Half-Life: Counter-Strike, a multiplayer game combining an expanded version of the Counter-Strike mod and three other top Half-Life mods. It will also include the Half-Life code to allow Counter-Strike to be played without owning the original version of Half-Life. The single-player game of Half-Life will not be included. Half-Life: Counter-Strike is scheduled for release in the fall of 2000. [/quote]
Natuurlijk is Counter-Strike een mod, maar als je Counter-Strike in de winkel koopt (waar we het hier over hebben), dan is het een stand-alone game...
"The most popular multiplayer mod for Half-Life will soon be available in a stand-alone retail version. "
Baaaa....
Verwijderd
er zit namelijk een aparte installer bij voor HL multiplayer engine..
CS blijft zelf een mod-installer zoals het nu is
1 ding is zeker...kopu!!
WEBN & chill (@IBKR)
Mijn CD-KEY werkt niet meer online omdat hij ineens in gebruik is [na jaren trouwe dienst]
Als ik CS 1.0 koop kan ik CS spelen ZONDER PROBLEMEN MET de CD KEY [want die krijg je erbij] maar ik kan nog steeds geen HL: DM of HL:TFC doen.
KLopt dit¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik heb net hl voor 30.- online gekocht.. beters man , nog goedkoper kan het moeilijk worden... (www.cd-express.nl)
Alle mods kan je gewoon spelen (het is gewoon half-life zonder single player gedeelte), counterstrike zit er als voorbeeld mod bij samen met tfc en nog eentje dacht ik...
Verwijderd
Je hebt HL nodig om 't te kunenn spelen.
Geen hl geen cs..
*wat een gelul allemaal trouwens
Je hebt als 't goed is gewoon HL.
Je kan dan als je persee wil HL platium (ofzo) kopen.
Maar je kan 'm ook gewoon blijven downloaden.
*zal wel ontiegelijk groot worden*
Ik wil wel is weten hoe dat single player CS eruit ziet.
Hoop dat ze beetje slimme AI hebben.
Dus niet zo'n RealCS of Android bot
bla bla bla enz
Kan't best fout hebben maar dat boeit mij niet zo..
[GoT]Dutch Commando
Verwijderd
COUNTERSTRIKE RULEZ!!!!!!!!!!
Ik ben verslaafd<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 12:41 schreef TheKing het volgende:
Weet iemand wanneer deze versie uitkomt en of het een op zichzelf staand spel is?[/quote]
je kan veel beter counterstrike 7.1 online spelen!!!!!!!![/quote]Uhm ja NU nog wel
Die nieuwe commando gaat bijv echt zwaar rulen.. dat voel je gewoon
Verwijderd
maar kan ook best dat ik dat via via via via via via via via heb gehoord
weet ik niet meer
Komt iig een snipergun van SIg bij..
sgg 550 ofzoiets
DC