[Mxstream]Welke provider?

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik ben van plan mxstream te gaan nemen, maar weet niet welke provider ik daarbij zal kiezen.

Wie kan me daarbij helpen?

- Planet internet
- XS4ALL
- Zon
- Euronet internet
- Tiscali
- Wanadoo
- HCCnet
- Mxposure

(ongetwijfeld al eens langsgekomen, maar kon 't in de search niet vinden)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

wat wil je precies hebben/?

service.... goedkoop.... veel neiuwsgroepen... etc.... wat wil je zelf hebben voor welke prijs?

Verwijderd

Ik had xs4all, werkte toen bij mij perfect. Ze zijn iets duurder, maar de service is geweldig!! Heb nu Cistron, ben ik helemaal tevreden mee... :D

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
naar ik begreep verscillen de prijzen niet zo...
edit:

ff nagekeken, scheelt hooguit 1-2 euro, dus prijs is niet echt belangrijk...

Voor mij is het belangrijk dat alles goed werkt (dus geen storingen etc.) en dat er geen datalimiet of iets is (fair use policy).

Nieuwsgroepen en dat soort zaken heb ik niks mee. Dus dat is niet belangrijk

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als je een beetje wil orienteren en zien wat de vershillen zijn kijk hier maar.

http://www.speedsuite.net/speedsuite/

http://www.adslmetacrawler.com/

Ze zijn zeer klein die verschillen. Dan kijk je naar grote van webspace en aantal aliassen voor je emailadressen...

Specs

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
kan iemand me misschien ook vertellen waarom op de mxstream pagina staat dat een aansluiting zonder modem 45 euro is en dat bij de providers steeds 79 euro staat....
wat kost het nou!?

lama!
het kost 45 euro plus 34 euro voor het aansluitpakketje...
dus 79 euro.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 24 augustus 2002 @ 17:28:
Als je een beetje wil orienteren en zien wat de vershillen zijn kijk hier maar.

http://www.speedsuite.net/speedsuite/

http://www.adslmetacrawler.com/

Ze zijn zeer klein die verschillen. Dan kijk je naar grote van webspace en aantal aliassen voor je emailadressen...
Hier komt planet internet het beste uit (in mijn regio in elk geval), gevolgd door xs4all

volgens mij heeft sx4all echter meer te bieden (aan email aliassen etc). toch?

er is hier niemand met goede/slechte ervaring met xs4all of planet internet?
(bijvoorkeur ervaringen met beide!!)

• StyXL
  • Niet online
Dan raad ik je aan naar http://www.adslmetacrawler.com/compare/ dan kan je een vergelijkingstest doen of ga naar de sites van de providers... beetje zelf zoeken kan geen kwaad he..

Specs

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 24 augustus 2002 @ 17:37:
Dan raad ik je aan naar http://www.adslmetacrawler.com/compare/ dan kan je een vergelijkingstest doen of ga naar de sites van de providers... beetje zelf zoeken kan geen kwaad he..
heb al vergeleken op die sites. Wou ook graag wat meer persoonlijke ervaringen horen.

en die kon ik zo gauw niet vinden op internet.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met XS4All ADSL en een vriend van mij had ooit plannen om Planet Internet ADSL aan te schaffen en daar zag hij toch vanaf... Een jaar later sturen ze hem nog rekeningen voor iets dat hij nooit heeft gehad....

Mijn advies -> XS4All

• StyXL
  • Niet online
kazz1980 schreef op 24 augustus 2002 @ 17:24:
Voor mij is het belangrijk dat alles goed werkt (dus geen storingen etc.) en dat er geen datalimiet of iets is (fair use policy).

Nieuwsgroepen en dat soort zaken heb ik niks mee. Dus dat is niet belangrijk
Tja... ik heb dan Planet internet Basic en bevalt me prima. Ik heb tot op heden nog geen storingen meegemaakt en er is geen datalimiet (godzijdank O-) ).
Maar de webspace is 15 mb en bij xs4all 50 mb dus dat is ook weer iets wat je moet je overwegen.

Trouwens zon is ook wel goedkoop tegenwoordig

Planet, Xs4all en zon

maar zon heeft dan wel fair use policy en de andere 2 niet.

Specs

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27
X4ALL.. Ze zijn gewoon de beste!

Heb nooit problemen. 5 mailadressen met w8woord en in totaal kan je 50 mail aliassen aanmaken.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 24 augustus 2002 @ 17:50:
[...]

Tja... ik heb dan Planet internet Basic en bevalt me prima. Ik heb tot op heden nog geen storingen meegemaakt en er is geen datalimiet (godzijdank O-) ).
Maar de webspace is 15 mb en bij xs4all 50 mb dus dat is ook weer iets wat je moet je overwegen.

Trouwens zon is ook wel goedkoop tegenwoordig

Planet, Xs4all en zon

maar zon heeft dan wel fair use policy en de andere 2 niet.
hebben alleen fair use policy.....

Ik ga dus maar voor XS4ALL

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 17:21

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

xs4all, meer dan duidelijk!

www.google.nl

• SebaZ
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik zit bij Planet, eerste half jaar wat problemen gehad. Ze stapte over naar een nieuw netwerk voor ADSL'ers. Nu heb ik de laatste maanden 0 problemen gehad.

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
XS4All bevalt mij al anderhalf jaar erg goed, dus ik moet me aansluiten bij de meerderheid in deze thread :)

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Ik ook, XS4ALL is voor mij nummer 1. Tjah, dat krijg je als Chello moeilijk gaat doen als ze een paar pc's en een hub zien... :P

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

* teacher zit ook bij xs4all
Naar volle tevredenheid I might add.

Wise enough to play the fool

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb hier Tiscali. Ligt weleens (ongeveer 1x per maand zo'n 12 uur) down en van de rest ben ik er wel tevreden over :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• StyXL
  • Niet online
kazz1980 schreef op 24 augustus 2002 @ 18:34:
[...]

hebben alleen fair use policy.....

Ik ga dus maar voor XS4ALL
Ik geloof dat hij al zijn keuze heeft gemaakt, maar goed blijft leuk om te posten hoe blij je met je lijntje bent he (8>

Specs

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 25 augustus 2002 @ 01:02:
[...]

Ik geloof dat hij al zijn keuze heeft gemaakt, maar goed blijft leuk om te posten hoe blij je met je lijntje bent he (8>
ik heb ook xs4all en ben er erg blij mee..ik zou niet weten wat ze redelijkerwijs nog extra zouden kunnen bieden

:Y)

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Zit nu al een aantal jaren bij Planet Internet. Over de betrouwbaarheid van de verbindingen kan ik zeggen dat die prima is.
Wel vind ik ze wat autoritair tov hun klanten.

Nu Mxstream, sorry ADSL van KPN Telecom, de snelheden gaan aanpassen en meer in de buurt komen van de anderen, denk ik dat ik blijf zitten waar ik zit.

Trouwens PI heeft ook meerder email boxen met aliassen en ook FUP.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• MixingMastersM
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Heeft toevallig ook iemand ervaring met Euronet Internet, aangezien ik hier 100 euro korting op kan krijgen?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Is al gezegd: XS4All is gewoon de beste. De afgelopen 2 jaar dat ik bij ze zit heb ik slechts 1x een probleem met hun meelserver gehad, en dat was in 2 uur opgelost. Toppie provider!

Forget your fears...
...and want to know more...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
Ik heb een tiscali plus abo, en ik moet zeggen als je kiest dat het allemaal maar weinig uitmaakt wat je kiest, snelheid scheelt vaak enkele kb's, en is vaak niet een juiste indicatie.

EN ze hebben allemaal een FUP, van tiscali (ik heb nu al een jaar lang gem 40 gig down en 15 gig up p/m) heb ik nog nooit klachten gehoord hierover, van andere isp weet ik het niet.

Ik heb een tijdje terug veel storingen gehad, maar dat was kpn welke problemen in de centrale hadden, dat er problemen (routerings) bij de isp zijn komt niet vaak voor slechts 1x in de afgelopen 14 maanden ervaring.

Het maakt dus weinig uit wat je kiest (prijzen liggen ook allemaal bij elkaar!), zou zelf voor de isp gaan waar je nu al bij zit als je dat email al langere tijd in gebruik hebt.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

MixingMastersM schreef op 25 augustus 2002 @ 12:02:
Heeft toevallig ook iemand ervaring met Euronet Internet, aangezien ik hier 100 euro korting op kan krijgen?
Ja, heb 1,5 jaar tot volle tevredenheid Euronet 512 gehad, nooit storing gehad (behoudens algemene Mxstream storingen). En de beloofde 54 kb/s haalde ik altijd.
Pagina: 1