Toon posts:

Pinnacle captured niet in win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst de Pinnacle Studio PCTV Pro gekocht!!! Toendertijd zat ik nog op win98, nu ik op win2000 can die nix meer capturen. Nou lijkt het mij logisch om naar een update te zoeken, Heb ik gedaan maar kan en niet vinden (www.pinnaclesys.com).

Heeft iemand dit zelfde probleem + een oplossing??

Verwijderd

ik zit op w2k pro SP2 en heb geen enkel probleem ... al eens kaart eruit gehad en reinstall gedaan?? (moest ik wel toen ik van 98 naar 2k ging)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Kaart in ander slot? Probleem met IRQ sharing?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ik heb ook dat probleem, er waren wel drivers maar die waren erg onstabiel. Ik hoop dat er nog betere uitkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is zo dat in de readme.txt echt staat dat het capturen in win2000 niet werkt!! Bij het installeren, installeerd hij die captureprogramma ook niet!!!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:18:
ik zit op w2k pro SP2 en heb geen enkel probleem ... al eens kaart eruit gehad en reinstall gedaan?? (moest ik wel toen ik van 98 naar 2k ging)
Heb je eerst de kaart eruit gehaald en toen een reinstall gedaan en toen de kaart er weer in??? Want ik heb win2000 al een paar x opnieuw geinstalleerd, dus ook PCTV!!!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De nieuwere 5.1 drivers voor de Pro zijn gewoon hier neer te halen:

http://www.pinnaclesys.co...t_name=PCTVpro&page_id=66

Als je problemen tegenkomt kan je op het forum terecht:

http://webboard.pinnacles...ctID=306&SubDocTypesID=76

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:31:
Het is zo dat in de readme.txt echt staat dat het capturen in win2000 niet werkt!! Bij het installeren, installeerd hij die captureprogramma ook niet!!!
Dat moet dan met een oude versie zijn neem ik aan? Ik kan zonder problemen tv zooi opnemen. Ik gebruik v5.1 van de software. En nu ik DivX5 pro heb geinstalled capture ik gewoon rechtstreeks naar DivX formaat.

Verwijderd

Topicstarter
DOOMer schreef op 25 augustus 2002 @ 13:22:
[...]

Dat moet dan met een oude versie zijn neem ik aan? Ik kan zonder problemen tv zooi opnemen. Ik gebruik v5.1 van de software. En nu ik DivX5 pro heb geinstalled capture ik gewoon rechtstreeks naar DivX formaat.
Ja, ik heb v.4.02.

Ik zal versie 5.1 (32mb) installeren en dan die van 2,3mb er overheen halen!!!

:)

kijken of dit gaat lukken

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb ze geinstalleerd en ik kan weer capturen. Maar nu zie ik en hoor ik wat er op de tv speelt. Capture ik em dan krijg ik beeld maar geen geluid!! Bij Win2000 moet ik mijn boxen op de pctvkaart aansluiten, bij Win98 kon ik die gewoon in de geluidskaart houden!!!

Verder is er met geen mogelijkheid bij Opname de Video opname kiezen (vcd, svcd, DVD longplay en dvd) Hij blijft staan op aangepast. Verder: compressie: alleen MPEG 1 AVI of miro xl. Ik heb Divx5 erop staan!!! Kan ik die niet selecteren??

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

DScaler downloaden van http:// ? weet ik niet ff zoeken met www.google.com
Daarmee zet je hem op de goede zender
dan download je virtualdub (wederom ff zoeken op google, of www.vcdhelp.com)

met Dscaler zet je hem op het kanaal dat je wil capturen
met virtualdub capture je

zie ook www.vcdhelp.com

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Je ! knop blijft hangen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is fijn, dat mijn knop blijft hangen, maar hoe maak ik die los???
Pagina: 1