adsl modem doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 08:58
ik heb een adsl alcatel home modem en die is getweaked in een pro,
ik denk laat ik maar gaan flashen naar de nieuwste isdn versie,
zogezecht zo gedaan na het flashen gaf het een 'write error'aan dus ik ging maar mijn modem resetten omdat internet het niet meer deed maar nadat ik het weer aangezetten deed het helemaal niets meer en ik kan ook mijn modem niet meer pingen, ik had hem geflashed terwijl ik nog een pass in mijn modem had, heeft iemand een oplossising voor dit probleem?

Verwijderd

write error..... flashen verkeerd... nu geheugen van modem kapot?? of was het een andere write error?

• bjwild
waarschijnlijk een write error omdat ik nog een passwoord erop had zitten

Verwijderd

en nu heeft hij (denk ik) een gedeelte overschreven met nieuwe versie... rest nog oude versie... daarom niet meer werken..

word toch je ISP bellen denk ik... hadden hun geen oplossing hiervoor?

• bjwild
dat wordt kpn bellen want die gaan over de modems en dat kan nog wel een tijdje duuren voordat iemand aan de lijn krijg maar ik zal het maar proberen

Verwijderd

succes :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan een ping of life proberen.
Dit heb ik uitgelegd in een wat ouder topic.

Je kan de resetknop van de modem 45 seconden ingedrukt houden, dan reset hij namelijk compleet.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

er zit een backup image in je modem.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• WillemJan
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misschien heb je aan dit topic wat =>Alcatel modem defect na firmware update? Ook al heb ik mijn probleem nog niet opgelost
Pagina: 1