Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Zit je videokaart wel goed in je AGP/PCI slot.
Het is bij een keer gebeurd dat mijn videokaart niet goed in het AGP slot zat.
Kijk ook even of je DIMMetje goed in zijn slot zit.
Het is bij mij ook eens overkomen dat de videokaart niet goed in zijn slot zat, en het DIMMetje.
Toen wou mijn computer ook niet opstarten en ging de fan van de voeding steeds uit.
Het is bij een keer gebeurd dat mijn videokaart niet goed in het AGP slot zat.
Kijk ook even of je DIMMetje goed in zijn slot zit.
Het is bij mij ook eens overkomen dat de videokaart niet goed in zijn slot zat, en het DIMMetje.
Toen wou mijn computer ook niet opstarten en ging de fan van de voeding steeds uit.
Verwijderd
Als je alles los haalt en opnieuw aandrukt (vooral cpu, videokaart, etc)?.
Mijn pc deed toen ie net nieuw was 't zelfde, was vergeten cpu goed aan te drukken
.
Mijn pc deed toen ie net nieuw was 't zelfde, was vergeten cpu goed aan te drukken
Ik heb regelmatig hetzelfde probleem, meestal chek ik of de powerknop wel in orde is, kortsluit de power on pinnetjes op me mobo, of geef het oude ragge ding een paar tikken, maar dat werkt dus niet, hij heeft een eigen willetje lijkt wel
Sluit een speakertje aan en check of hij piepjes laat horen
geen piepjes,
heb alles nog eens goed aangedrukt.
als ik de powerknop op zet dan gaat de koelervin effe bewegen , geen hele draai en dan niets meer. Ook niet als ik nog eens op de power button druk,
als ik hem bij de voeding eens aan en uit zet en dan terug de power knop aanzet dan doet ie terug hetzelfde.
klote, kan het liggen aan het feit dat ik geen aarding heb?
heb alles nog eens goed aangedrukt.
als ik de powerknop op zet dan gaat de koelervin effe bewegen , geen hele draai en dan niets meer. Ook niet als ik nog eens op de power button druk,
als ik hem bij de voeding eens aan en uit zet en dan terug de power knop aanzet dan doet ie terug hetzelfde.
klote, kan het liggen aan het feit dat ik geen aarding heb?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Oh, ik had het verkeerd begrepen.. In dit geval kan het aan de moederbord of de voeding liggen. Probeer eens een andere voeding, waarvan je zeker weet dat het wel werkt (van je eigen PC misschien?) en check of het daarop wel draait. Zo nee, dan is je mobo waarschijnlijk brak.
het grappige is dat ie dat met een ander moederbord en een ander proc hetzelfde deed
maar die voeding is nieuw.
zal het eens proberen
maar die voeding is nieuw.
zal het eens proberen
Pagina: 1