Toon posts:

ADSL lijn porteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Joepie !

Wij zijn afgelopen donderdag met het bedrijf aangesloten op Cistron MAXX.

Hang de vlag maar uit ! not :(

De KPN heeft een foutje gemaakt met de het porteren van de isdn lijnen en het hele kantoor ligt er nu al twee dagen telefonisch uit. Geen spraakdiensten meer mogelijk.

Zijn er meer mensen die hier wel eens mee te maken hebben gehad ? Wij hadden eerst een kabelverbinding en nooit eerder adsl gehad. Wij zijn dus niet van mxstream naar bbnet overgegaan maar is een hele nieuwe aanvraag en linesharing is volgens Cistron gewoon mogelijk.

KPN maar even gebeld, die kunnen pas maandag een monteur langsturen. Daarna nog even met Cistron gebeld. Cistron meld dat ze er weinig aan kunnen doen omdat "het telecom gedeelte" niet bij hun hoort. Dat snap ik helemaal.
Toen ik vroeg wat er nu ging gebeuren zei Cistron dat KPN waarschijnlijk alles weer terug gaat zetten in oude staat zodat we weer normaal kunnen bellen en dat ze een nieuw porteringsverzoek gaan indienen.

Lekker he ? Heb je 5 weken gewacht op een adsl aansluiting. Liggen spontaan alle telefoonlijnen eruit en krijg je te horen dat alles weer van voorafaan gaat beginnen.

Dankjewel meneer KPN !

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik heb ook cistron maxx (eindelijk) ik heb viermaal een porterings verzoek gehad. Ik had ook eerst mxstream, ik kan je 1 ding zeggen het is een drame om van mxstream naar bbned tegaan. Eneuh mijn telefoonlijn heeft er gelukkig niet uitgelegen.

Verwijderd

Hmmmm, ik zit net op de portering te wachten (stap 7/10 ook Cistron MAXX >:) ).
Ik hoop dat hier alles goed gaat, want ik zit er met smart op te wachten. Ik zit hier met vriendin en 3 kids die allemaal zitten te internetten cq te downloaden...pfffff en dat op Chello... :r