Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
1
| 19 days, 4:39, load average: 143.57, 118.43, 85.05 |
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Timeout != 404 (IE errors

Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| While trying to retrieve the URL: http://www.tweakers.net/ The following error was encountered: * Connection Failed The system returned: (111) Connection refused The remote host or network may be down. Please try the request again. |
Zowel bij tweakers als bij GoT.
Ik lijk het atm iig minder erg te hebben dan JJJ, ik moest 5 keer refreshen eer ik die melding kreeg
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
paar minuten wachten voordat je ergens in kan (tijdens dit typen krijg ik nog een popup dat de adserver het niet doet)
Ben van lieverleed in de tussentijd maar cd's gaan fikken..
Niet fijn dus

Duurde dus 20x om dit te posten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"zou er iets niet goed gaan?"
"geen id laten me maar snel naar LA gaan en het daar vragen want de stats op Tnet kijken we niet naar"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

niet zo cynisch heD2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
"geen id laten me maar snel naar LA gaan en het daar vragen want de stats op Tnet kijken we niet naar"
En naar de stats kijken en posten kan natuurlijk ook.D2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
Maar men wil er altijd over 'zeuren'. Laat maar...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Op de stats van tnet kunnen de serverads niet reageren met de oorzaak en met speculaties. Dit is dus leukerD2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
[ Voor 0% gewijzigd door Bart Coppens op 24-08-2002 14:57 . Reden: dubbelpost - eigen schuld helaas ]
Eh...no connection?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
D2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
T.net
Dat ziet er al beter uit, het lijkt nu beter te werken. Toch??
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
TNet doet et ook nietD2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
"Goh, Tnet ligt plat, Ik kan de stats dus ook niet bekijken."D2k schreef op 24 augustus 2002 @ 14:53:
"goh time outs"
"Hee, got werkt wel, laat ik dan maar in LA wat gaan posten"
toch wel, ik krijg op de Frontpage en op GoT af en toe ook echte 404's... als in File Not Found, ik heb die ranzige IE-errors uit staan en zie dus een _ECHTE_ 404 (weet je wel.. apache server at blaat.webmagix.net)Femme schreef op 24 augustus 2002 @ 14:45:
Mijn proxy geeft ook de hele tijd timeout errors.
Timeout != 404 (IE errors).