Toon posts:

Radiator-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus problemen met een radiator te vinden. Ik heb een koperen koelblok (het mooie blok van Imhotep (je weet wel, de DD-Maze-3-look-a-like)) en heb dus ook een radiator nodig. Ik ben al naar de sloop geweest alleen die kerels wisten ook niet in welke auto een koperen radiator zat. Ik weet dat er een in een toyota corolla zit maar die was er niet. Wie weet waar nog meer een in zit?

Als ik er helemaal niet meer uit kom koop ik gewoon een aluminium rad met wat koelvloeistof, dat moet dan maar of ik zorg voor glycol wat ik door het water doe, maar ik MOET echt weten in wat voor auto een koperen radiatortje zit!!

PLEASE HELP ME!!!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33
In de search zijn er genoeg topics te vinden over dit onderwerp, oa. astra, vectra

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik heb mijn koperen rad. uit een ouwe kadet

Verwijderd

Topicstarter
Raid schreef op 24 augustus 2002 @ 15:16:
In de search zijn er genoeg topics te vinden over dit onderwerp, oa. astra, vectra
Ik heb de search idd al geprobeert, maar aangezien die er nog steeds uit ligt heb ik er niet veel aan iig.
Maar uit opels kun je dus koperen exemplaren halen? Oude of nieuwe? Dus van een jaar oud of ongeveer een jaar of 10?
Maar dan zal ik ff kijken wat er in een kadetje zit, er zijn dus wel een paar merken.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry!! Niet goed gekeken, dit topic mag wel op slot, aangezien ik al weer een paar heb gevonden die antwoord geven op mijn vraag.

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Kan je ze niet gewoon allemaal open trekken :P

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

ik geloof dat bijna alle auto's een kopere rad hebben, toch?

Gregor van Egdom Krekr

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Nee.
Pagina: 1