Toon posts:

Probleem met E-tech ISDN ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis de E-tech ISDN ADSL modem die ik afgelopen week heb gekregen. Ik heb hem aangesloten via de USB, aangezien ik toch geen snel abbo ga krijgen. De modem was goed benaderbaar via de USB en Windows had hem netjes herkent. Cistron vraagt of je de laatste firmware er in wel zetten. Deze is te vinden op hun site. Doen ik de upgrade deed. Meldde hij dat het niet goed ging en mijn driver verdween prompt uit windows. Het WAN lampje gaat ook niet meer aan. Nu kan ik dus op geen enkele manier de modem nog zien in windows via USB.

Dien ik nou gewoon een netwerkkaart te kopen zodat ik hem wel goed kan benaderen, of heb ik een heel groot probleem en moet ik terug naar de dealer.

Verwijderd

Als je m verkeerd hebt geflashed kan je wel eens een groot probleem hebben ja. Maar hang m eens aan een netwerkkaart. Die dingen zijn niet zo duur meer en zijn vaak stabieler als een modem op USB. Als je m via ethernet ook niet kan benaderen dan zou je misschien eens met etech kunnen bellen om te vragen hoe je, je modem weer tot leven kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
hmmm balen dus. Beetje vaag dat het wel op de site staat. Ik zal effe een netwerkkaart bestellen en dan over een paar dagen nog eens testen. Ik geloof dat voor ADSL elke 10/100 netwerkkaart goed is.