Toon posts:

tv-out via scart zwartwit beeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de kabels via de zijkant van de tv aansluit krijg ik perfect beeld en geluid

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.kubbe/direct.jpg

Ik vond dit niet mooi staan en dacht koop een scartblokje om de draden mooi aan de achterkant weg te werken maar via dit blokje krijg ik alleen zwart beeld iemand een idee :? wat doe ik fout

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.kubbe/scart.JPG

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14

Reinier

\o/

Dan ondersteunt je External B (als ik het goed lees) geen S-Video maar alleen composiet? Als je een OSD op je tv hebt kan je misschien instellen dat er een S-VHS videorecorder op die A/V aansluiting zit.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit op external 1 een s-vhs videorecorder

• Rival24
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Had ik eerst ook. Bij mij was de oplossing simpel, ik had gewoon TVtool geinstalleerd en dan zit er ergens zo'n slidertje waarmee je wat kunt instellen (gewoon een beetje zitten klooien). Maar als je geen nvidia kaart hebt weet ik het niet :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dan zul je idd alleen aan de achterkant via composite kunnen kijken.

Dus je moet een keuze maken; of via composite aan de achterkant, of via S-Video aan de zijkant.

Overigens krijg je ook met composite ook perfect beeld, dus dat zou je nog kunnen overwegen.

Andere manieren om aan de achterkant S-Video te laten werken, zijn er niet. Niet dat ik ooit ben tegengekomen hier, zie ook de FAQ :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

offtopic:
dubbelpost :{ got is lnagzaaaaaaam

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Reinier schreef op 24 augustus 2002 @ 14:14:
Dan ondersteunt je External B (als ik het goed lees) geen S-Video maar alleen composiet? Als je een OSD op je tv hebt kan je misschien instellen dat er een S-VHS videorecorder op die A/V aansluiting zit.
juist, gewoon ff op je TV instellen dat SCART aansluiting 3 voor S-VHS is dan werkt het :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Dan word het toch via de zijkant, heb niet voor niks 20 meter s-vhs kabel door het huis getrokken,

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Even dat je het weet, S-video levert dus echt wel een betere beeldkwaliteit dan composiet.

Canon Digital Ixus V3

• Reinier
  • Laatst online: 15:14

Reinier

\o/

Burning_acid schreef op 24 augustus 2002 @ 14:25:
juist, gewoon ff op je TV instellen dat SCART aansluiting 3 voor S-VHS is dan werkt het :)
Aha, nou zie ik het, external 3 dus, en niet external B :)

Verwijderd

De grote tv-out FAQ

en de search staat ook vol met deze info
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.