leuk, zo'n Wecam (Philips 645USB), maar als ik het ding aanzet, pikt 'ie 74% van de bandbreedte weg. Gevolg: speakers werken niet meer. Schakel ik NetMeeting/ICUII uit, dan werkt verder alles weer naar behoren.... Knap irritant. Iemand een oplossing?
Tja, USB is slechts 12 Mbit/sec. Ik denk dat er nog veel meer mensen gaan komen die dit soort problemen krijgen.
Advies: niet te veel aan de USB hangen en zeker niet alles tegelijk gebruiken
Anders overstappen op IDE (zip-drive), SCSI of vuurdraad
Advies: niet te veel aan de USB hangen en zeker niet alles tegelijk gebruiken
Anders overstappen op IDE (zip-drive), SCSI of vuurdraad
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dit probleem had ik ook op mijn oude systeem met mijn Webcam 3 en logitech muis. In mijn nieuwe systeem zitten 4 usb aansluitingen (2 vast op het mobo en 2 met kabel) en is het geen probleem meer.
Misschien moet je er een usbhub aanhangen zodat je ze niet op dezelfde aansluiting hoeft te hangen.
Misschien moet je er een usbhub aanhangen zodat je ze niet op dezelfde aansluiting hoeft te hangen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 18:23 schreef Pennywise het volgende:
Dit probleem had ik ook op mijn oude systeem met mijn Webcam 3 en logitech muis. In mijn nieuwe systeem zitten 4 usb aansluitingen (2 vast op het mobo en 2 met kabel) en is het geen probleem meer.
Misschien moet je er een usbhub aanhangen zodat je ze niet op dezelfde aansluiting hoeft te hangen.[/quote]Er ZIT een hub tussen. op deze hub zitten mijn camera, joystick en gamepad aangesloten. Mijn speakers zitten rechtstreeks op mijn comp.... Toch nog het probleem. Ook heb ik al geprobeerd de camera en de speakers om te wisselen, maar ook dat hielp niet...
Misschien moet je er een usbhub aanhangen zodat je ze niet op dezelfde aansluiting hoeft te hangen.[/quote]Er ZIT een hub tussen. op deze hub zitten mijn camera, joystick en gamepad aangesloten. Mijn speakers zitten rechtstreeks op mijn comp.... Toch nog het probleem. Ook heb ik al geprobeerd de camera en de speakers om te wisselen, maar ook dat hielp niet...