Toon posts:

Western Digital RMA - Heeft iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heeft iemand toevallig ervaring met RMA handelingen van WD? Ik heb mijn hardeschijf al een behoorlijke tijd geleden weggestuurd en ook al een mailtje ontvangen van ontvangst. Ook hebben ze me al een mail gestuurd dat de replacement drive onderweg is, maar dat was 12 dagen geleden!!! Heeft iemand anders hier al ervaring mee ofzo? Btw, de ptt weet niks, DHL (transport bedrijf) kan niks zonder de goede code die WD mij natuurlijk niet gegeven heeft! En WD is altijd in het weekend dicht! :( En het vervelende is dat ik maandag aan mijn studie begin (das opzich niet vervelend! :P Gaat immers om INF) maar dat mijn pc nog steeds uit elkar ligt! :( :( :(

Robert

PS Gaat om een WD400BB

Verwijderd

Heb jij geen trackingcode gehad van DHL. Die krijg je namelijk altijd zodat jij je product kan traceren.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb al behoorlijk vaak hd's rma gestuurd, en met met wd duurt het bijna net zo lang als met alle andere hd's

als je een seagate hebt gaat het meestal wat sneller omdat deze niet naar het buitenland hoeft

ik heb van quantum eens een keer een 60GB teruggestuurd gekregen toen ik een 20GB had opgestuurd :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

2 weken uit en thuis (2001)

ARME AOW’er