Nieuw geheugen voor mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik wil geheugen bij mijn compaq armada e500 indoen, nu heb ik even rondgekeken, en ben er achter gekomen dat origineel geheugen bij www.geheugen.com nieteens zo duur is. Nu is dus alleen het probleem dat het erin zetten nogal klote is. Er zit nergens een klepje voor geheugen op mijn laptop, en dus zal ik mijn hele laptop uit elkaar moeten schroeven. Heeft iemand hier ervaring mee, is het klote, of valt het best mee.

Ik kan het geheugen er natuurlijk ook in laten zetten door funprice, maar dat kost weer 15 euro per kwartier extra, liever niet dus.

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Verwijderd

stelt niets voor. laptop open schroeven en dan zie je als het goed is gelijk al (meestal onder het keyboard) geheugen zitten. het geheugen hoef je dan alleen nog maar erin te drukken en that's it!

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
meestal kun je idd het toetsenbord er vrij makkelijk afhalen, en zit het daar onder

Verwijderd

Voor dat je het geheugen koopt zal je eerst kunnen kijken of je geheugen bij kan plaatsen.
Anders is het zonden van je geld.

Verwijderd

Heb gister net een stel van die compaq gerepareerd :)
-eerst moet op de onderkant van de laptop de middelste schroef er uit halen
-dan draai je hem weer om en klap je hem open
-dan zitten er boven aan het toetsenbord 4 of 5 schuifjes die doe je naar beneden
-en dan ken je het toetsen bord (voorzichtig het toetsenbord blijft vastzitten aan een kabel) eruit halen
-en zit aan de rechter kant plek voor een so-dimm
- dan steek je je geheugen er schuin in en duw je hem naar beneden
-dan maak je hem weer dicht 8)7
:Y)

Verwijderd

jeez wat een klote dingen zijn die compaqs toch :p , heb packard bell ( ja stront merk too , k weet het) maar daar hoef je maar 1 klepje vanaf te halen en je zit op het geheugen.Ff vervangen en klepje weer erop.Compaq wil volgens mij gewoon altijd anders zijn
Pagina: 1