Hallo,
Ik heb net geupdate naar KDE3. Dit heb ik gedaan dmv het commando: apt-get dist-upgrade. Het ding ging fijn de packages downloaden en installeren. 4 packages gaven fouten dus die heb ik met apt-get -f install gefixt.
Nadat ik dit gedaan heb, heb ik ctrl+alt+backspace gedaan om X te herstarten. Het inlogvenster van gnome kwam weer in beeld en ik typ mijn gegevens in. Als ik op enter druk wordt mijn scherm zwart en 5 seconde later springt het beestje weer terug op het inlogscherm.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen.
Ik draai de unstable versie van Debian 3.0 die geupdate is vanaf woody.
Ik heb net geupdate naar KDE3. Dit heb ik gedaan dmv het commando: apt-get dist-upgrade. Het ding ging fijn de packages downloaden en installeren. 4 packages gaven fouten dus die heb ik met apt-get -f install gefixt.
Nadat ik dit gedaan heb, heb ik ctrl+alt+backspace gedaan om X te herstarten. Het inlogvenster van gnome kwam weer in beeld en ik typ mijn gegevens in. Als ik op enter druk wordt mijn scherm zwart en 5 seconde later springt het beestje weer terug op het inlogscherm.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ stable main non-free contrib deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ stable main non-free contrib deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US stable/non-US main contrib non-free deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US stable/non-US main contrib non-free deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ testing main non-free contrib deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US testing/non-US main contrib non-free deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ testing main non-free contrib deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US testing/non-US main contrib non-free deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ unstable main non-free contrib deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ unstable main non-free contrib deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free deb ftp://nl.debian.nl/pub/kde/stable/3.0.3/Debian ./ |
Ik draai de unstable versie van Debian 3.0 die geupdate is vanaf woody.