Toon posts:

[Debian]Tutorial updaten KDE

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net geupdate naar KDE3. Dit heb ik gedaan dmv het commando: apt-get dist-upgrade. Het ding ging fijn de packages downloaden en installeren. 4 packages gaven fouten dus die heb ik met apt-get -f install gefixt.

Nadat ik dit gedaan heb, heb ik ctrl+alt+backspace gedaan om X te herstarten. Het inlogvenster van gnome kwam weer in beeld en ik typ mijn gegevens in. Als ik op enter druk wordt mijn scherm zwart en 5 seconde later springt het beestje weer terug op het inlogscherm.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ stable main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ stable main non-free contrib
deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US stable/non-US main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US stable/non-US main contrib non-free

deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ testing main non-free contrib
deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US testing/non-US main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ testing main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US testing/non-US main contrib non-free

deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ unstable main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian/ unstable main non-free contrib
deb ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.student.utwente.nl/pub/linux/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free

deb ftp://nl.debian.nl/pub/kde/stable/3.0.3/Debian ./

Ik draai de unstable versie van Debian 3.0 die geupdate is vanaf woody.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Ga voor KDE 3.03 install gebeuren op Debian maar verder in het eerste draadje dat compukid noemde :)

Dit topic is gesloten.