[win98] USB floppy drive hangt :(

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb voor mijn machines een USB fdd aangeschaft, omdat die interne dingen allemaal kaduuk waren.

nu is het alleen zo dat zodra ik hem op mijn PIII hang, dat ding gigantisch hangt bij het lezen van een diskette. de drive is goed geinstalleerd en komt op G: te staan :? (A: lijkt mij het logischte, omdat er nog geen fdd inzit. Krijg wel een A: te zien in deze computer, maar die bestaat dus niet).

zodra ik nu probeer een disk te lezen met mijn FDD dan hangt mijn systeem gewoon, en moet ik het kreng resetten.

ik dacht eerst dat het misschien aan mijn andere USB apparaat kon liggen, een microsoft intelli mouse optical, maar als ik die eraf trek, reboot, en opnieuw probeer zonder muis, hangt hij nog steeds.

iemand hier een verklaring voor?

specs:
PIII-450
512MB SDRAM
Abit BE6 mobo
40GB seagate HDD
6x Creative DVD
24x Plextor
Abit GF2MX
Miro Video PCTVpro
Safeway 5.1 geluidskaartje
Safeway Netwerkkaartje
USB intelli mouse
noname PS2 keyboard
Samsung USB floppy disk drive

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

misschien een domme vraag, maar in het bios (de mijne iig wel) zit een optie "Represent no FDD for Win95" ofzoiets..

of anders misschien nog wat andere opties proberen te triggeren in je bios :?

:{

Hoi

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
NoBody schreef op 24 augustus 2002 @ 17:39:
misschien een domme vraag, maar in het bios (de mijne iig wel) zit een optie "Represent no FDD for Win95" ofzoiets..

of anders misschien nog wat andere opties proberen te triggeren in je bios :?

:{
daar staat "report no fdd" gaat hij in de post een berichtje geven als er geen fdd gevonden is.

bedankt voor je reply, maar helaas heb ik er niet veel aan. het moederbord is net overleden :'(

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 24 augustus 2002 @ 17:55:
[...]

daar staat "report no fdd" gaat hij in de post een berichtje geven als er geen fdd gevonden is.

bedankt voor je reply, maar helaas heb ik er niet veel aan. het moederbord is net overleden :'(
wat dacht jij? FF met een hamer erop?

tjah - met een hamer past niet alles

wel kut voor je trouwens

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 18:09:
[...]

wat dacht jij? FF met een hamer erop?

tjah - met een hamer past niet alles

wel kut voor je trouwens
nee, kortsluiting door NIC.
en nee, heb mijn hamer nu niet gebruikt. is wel klote voornamelijk omdat goede slot 1 mobos nu moeilijk te verkrijgen zijn.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 24 augustus 2002 @ 18:32:
[...]

nee, kortsluiting door NIC.
en nee, heb mijn hamer nu niet gebruikt. is wel klote voornamelijk omdat goede slot 1 mobos nu moeilijk te verkrijgen zijn.
zoek maar is bij OH :)
Pagina: 1