Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Verwijderd
Nou, ik wil niet erg vervelend doen, maar ze zijn allemaal wel ok, ik heb er zelf ook een
(sign.), dus kijk is op de site van Chieftec ofzo en check gewoon het aantal bays, de standaard aanwezige blowholes, en de ruimte die overblijft als je het bovenstaande er dumpt voor je waterkoeling.
Vervolgens kijk je welke kast je het mooist vindt, welke kleur je aan staat en ga je op zoek naar prijzen. Dit wordt toch gewoon weer een draadje waarin iedereen zijn eigen kast aanprijst en met alternatieven van andere merken aankomt enzo.
Vervolgens kijk je welke kast je het mooist vindt, welke kleur je aan staat en ga je op zoek naar prijzen. Dit wordt toch gewoon weer een draadje waarin iedereen zijn eigen kast aanprijst en met alternatieven van andere merken aankomt enzo.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 12:10 . Reden: typo's ]
T-mug die Xaser zit van zichzelf al vol en die is build voor Air-Cooling. Koop je vet dure kast om helft eruit te pleuren. Koop dan een DX-01 type van chieftec. Is de entry level server variant. Te vergelijken met miditower maar net ff iets breder.
*empty*
Verwijderd
Ik heb een paarse (DX-01PL-D) Dragon bij Informatique gekocht:
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=351034
Perfecte kast, geen vervelende scherpe randjes en een heldere indeling. Hij is ongeveer 15cm lager dan mij oude case, maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ie kleiner is. Met de koeling zit het ook snor, ik heb er een P4 1.8@2.4Ghz inzitten, deze wordt nooit warmer dan 35-38 graden.
Ik 'viel' voor de paarse kleur, lekker apart, maar niet schreuwerig. Ik heb nog wel een paar ideetjes voor een mod, howel ik een beetje twijfel bij zo'n mooie case.
Nog een paar pluspuntjes:
-Je kunt losse voorkanten en zijkanten kopen. Handig als je wilt modden en het gaat mis. Of je bent je mod zat.
-Je kunt er nog een stuk of 4 koelingen bijplaatsen, er zit er al eentje extra in de zijkant, die lekker over je mobo blaast.
-Je kunt zelfs kant en klare zijkaneten kopen met een plexiglas raampje erin. Zo heb je iets gaafs zonder te dremelen.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=351034
Perfecte kast, geen vervelende scherpe randjes en een heldere indeling. Hij is ongeveer 15cm lager dan mij oude case, maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ie kleiner is. Met de koeling zit het ook snor, ik heb er een P4 1.8@2.4Ghz inzitten, deze wordt nooit warmer dan 35-38 graden.
Ik 'viel' voor de paarse kleur, lekker apart, maar niet schreuwerig. Ik heb nog wel een paar ideetjes voor een mod, howel ik een beetje twijfel bij zo'n mooie case.
Nog een paar pluspuntjes:
-Je kunt losse voorkanten en zijkanten kopen. Handig als je wilt modden en het gaat mis. Of je bent je mod zat.
-Je kunt er nog een stuk of 4 koelingen bijplaatsen, er zit er al eentje extra in de zijkant, die lekker over je mobo blaast.
-Je kunt zelfs kant en klare zijkaneten kopen met een plexiglas raampje erin. Zo heb je iets gaafs zonder te dremelen.
ik heb zelf deze:

zeer goed te modden kast, en voor waterkoeling heel geschikt (wel de high tower versie nemen dan)

zeer goed te modden kast, en voor waterkoeling heel geschikt (wel de high tower versie nemen dan)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Ik heb vandaag de DX-01BL-D gekocht. Blauwe midi chieftec dus. Lekker kast zeg. Maar na het ingooien van mijn mobo, writer, HD, en FDD en nog 3 extra enermax coolers was het alweer best vol en druk binnen. Dus met je watercooling zou je denk ik beter een big tower nemen en voor de rest zijn alle bigtowers qua inrichting wel hetzelfde.
Pagina: 1