Toon posts:

eigen font in website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak een website met daarin een font di eik zelf heb gemaakt.

nu is mijn vraag hoe het zit met mensen die mijn pagina willen bekijken in het lettertype dat ik heb gemaakt.

Om mijn pagina in het lettertype te kunnen bekijken moet de bezoeker het font geinstalleerd hebben?

Hoe moet je dit maken (ik maak gebruik van ASP, javascript en HTML).

dus hoe zorg ik ervoor dat mensen mijn font krijgen en kunnen bekijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 10:51:
Ik maak een website met daarin een font di eik zelf heb gemaakt.

nu is mijn vraag hoe het zit met mensen die mijn pagina willen bekijken in het lettertype dat ik heb gemaakt.

Om mijn pagina in het lettertype te kunnen bekijken moet de bezoeker het font geinstalleerd hebben?

Hoe moet je dit maken (ik maak gebruik van ASP, javascript en HTML).

dus hoe zorg ik ervoor dat mensen mijn font krijgen en kunnen bekijken.
is natuurlijk heel gedoe.. dat ze eerst font moeten downloaden en dan pas je site goed kunnen bekijken.. ik (als bezoeker) zou dat niet doen.. tenzij het wel een hele super site was.. kortom begin er niet aan .. je kan ook met flash werken ofzow.. of je zet alle tekst in plaatjes.. maar dat duurd weer lang voor de 56k-ers

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zoek op WEFT van microsoft, werkt in internet explorer, of anders PFR van Bitstream

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:58
Het W3C heeft daar het @font-face regel voor. Deze werkt echter nog in geen een browser.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Verwijderd

een week geleden is hier trouwens ook een errug lang topic over geweest...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

webmonkey heeft daar een goede tutorial voor en die vindt je hier...

even zoeken op GoT zal ook heel wat resultaten opleveren aangezien het een maandelijks terugkerende vraag is.

www.jurgroessen.nl

• Grom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11-2024

Grom

lief hè!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:26:
een week geleden is hier trouwens ook een errug lang topic over geweest...
Deze: Eigen Lettertype gebruiken op mijn website

Verwijderd

Topicstarter
bedank allemaal...zal het even bekijken.,,,,

mijn excusus als er hier al een iets over is geweest, maar ik heb gezocht , maar kon niets vinden (op font zelf waren het er een heleboel en heb er een paar bekeken , maar dat is niet te doen)
Pagina: 1