Toon posts:

Geen beeld na installeren nieuwe processor op ecs k7s5a

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe processor (amd xp2000+) in mijn ecs k7s5a gestopt. Ik krijg nu alleen geen beeld meer als ik hem aanzet.
Eerst zat er een duron 1200 in. Ik heb originele bios, moet ik misschien biosupdate doen? Maar dat gaat natuurlijk ook niet omdat ik geen beeld heb? Wie heeft een oplossing voor mij dat ik weer beeld heb?????
Alvast bedankt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 10:47:
Ik heb originele bios, moet ik misschien biosupdate doen? Maar dat gaat natuurlijk ook niet omdat ik geen beeld heb? Wie heeft een oplossing voor mij dat ik weer beeld heb?????
Simpel: die Duron terugzetten :z

Daarna kun je de BIOS lekker flashen :)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 08:48
En wat als je de duron terugzet ?

Editje :)

BIOS-update zal denk wel helpen ja :z
Andere videokaart geprobeert ?
Alleen memory + videokaart + cpu + M0B0 geprobeert :)

Enne, Stappenplan staat in de faq dacht ik :)

Verwijderd

slaan de fan's wel aan?
led's branden bij aan/uit knop?

Hoor je piepen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:10:
slaan de fan's wel aan?
led's branden bij aan/uit knop?

Hoor je piepen?
Ja dat hoor ik allemaal wel, ik hoor piepen, fans draaien vrolijk rond en ledjes van cdroms brande, maar ik zal die duron ff terugzetten, bios updaten en dan zal ik de xp weer terug zetten. Maar op de doos van mobo staat wel dat ie geschikt is voor een amd xp, maar dan zal je eerst wel een update nodig zijn....
die duron liep verder goed, alleen kon deze xp2000 krijgen en daar zeg ik geen nee tegen
in iedergeval bedankt voor reacties

Verwijderd

Deed die amd xp2000 het eigelijk wel voordat je hem kreeg?

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nu!!!
heb biosupdate gedaan
hij loopt nu ook heel lekker snel
bedankt voor reacties

Verwijderd

Ja, ik heb precies hetzelfde probleem.

mobo: Shuttle AK32E
Cpu oude: AMD Athlon 900

nu

mobo: Shuttle AK32E
Cpu: AMD Athlon 2000+

Ik heb hem vandaag gekocht. Alles zit goed aangesloten. Moederbord kan de proc. aan staat in de manual. Als mijn beeldscherm aangaat zie je heel even een oranje lampje en dan moet hij op groen springen, maar hij blyft constant oranje. CD-speler en brander werken allemaal en fan springt ook aan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hiervoor had je geen oud topic uit de sloot hoeven te halen :)

Elk op zichzelf staand probleem verdient een eigen topic. Dat is alleen maar goed voor het overzicht. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door en de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die je via de PMG FAQ kunt vinden. Mocht je er niet uitkomen, neem tenslotte het PMG Beleid door eer je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.