[back] keer 2

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Als ik terug wil, dan moet ik 2 keer op de back knop drukken. ik zie dat hij na de eerste keer iets van de addserver wil ophalen, maar dat lukt niet, omdat ie uit komt op het lan adres. 127.0.0.1 De reclame boven in is ook niet te zien (page cannot be displayed)

Ik zit hier wel op een lan, en we hebben er net een ME machine ingepluged, dus misschien dat deze ervoor zorgt. De adressen op de lan zijn 192.168.0.*

Het probleem kan dus heel goed hier liggen, maar wat als mensen op een lanparty zijn, en ze kunnen niet terug?

Ik zal hier zelf ff wat configureren en zal het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 16:19

chem

Reist de wereld rond

je hebt zeker een bannerblocker?
dat is iig tot nu toe de oorzaak geweest van mensen bij dit 'probleem'

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
Nou helaas niet. En ik zit nu achter de pc van "DaProd" en die heeft hetzelfde. Hij ziet alleen niet de fout meldingen want in zn dual boot zit 98, waar ik nu op werk. Ik (en voor zover ik kan zien, hij ook niet) heb dus ook geen bannerblokker. Ook hij zit op een lan, maar die is rechtstreeks van een kabelmodem naar de hub. Niet zoals bij mij. (ik heb een kleine 98 ics server). Misschien is het probleem toch groter, dan ik in eerste instantie dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
Nog ff kort. We hebben wel beide kazaalite NL met soort gelijk bannerblok programma. (zat direct in de install). Hmmm, nu de keuze, kazaa met banners of tweakers die lekker werkt...hmmmmm, there goes kazaa!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 16:19

chem

Reist de wereld rond

dat is dus het probleem :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.