Ik heb net 2 nieuwe processors binnen, een amd xp 1800 en xp2000. Het probleem is eigenlijk welke nou welke is. Er staat nix op verder. De een is groen en de ander bruin, wie o wie weet nu welke welke is? Alvast bedankt!
ja maar als het verkeerd is moet je alles er weer uit halen en dus ook cooler en weer al die pasta erafhalen etc
Verwijderd
ok, maar ik neem aan dat je ze alle 2 gaat gebruiken? Dan hoef je alleen de koeler te verwisselen (50% kans dat het niet hoeft
)
Staat gewoon op de core, kleine lettertjes.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als het goed is moet dat wel op de core staan. Kijk er eens goed naar.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Meestal zijn de groene cores wat nieuwe
ik vermoed dat de groene een 2000 + is
Vaak is het zo dat ze die 1800 + nog hebben liggen omdat ze die ooit goedkoop konden krijgen en dat ze der toen meerdere tegelijk hebben gekocht
ik vermoed dat de groene een 2000 + is
Vaak is het zo dat ze die 1800 + nog hebben liggen omdat ze die ooit goedkoop konden krijgen en dat ze der toen meerdere tegelijk hebben gekocht
Ach, ik heb weekje terug ook nog XP2000+ gekocht, maar die had een bruine plaat. Dus dat zegt niet zoveel...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Zó ziet de core eruit en als je goed kijkt, zie je ook kleine lettertjes erop. Check de 2e regel:
AX1800 = XP1800+
AX2000 = XP2000+
AX1800 = XP1800+
AX2000 = XP2000+
Bij de Toroughbreds staat er nix meer op de core, maar zit er gewoon een zwart stickertje met alle info op de CPU (maar daar heb je met een 1800+ en 2000+ niet mee te maken lijkt me)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pagina: 1